Αποκαλυπτική είναι μια νέα έρευνα για τις συνήθειες των Ελλήνων χρηστών του facebook. Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από τα στοιχεία της «Ομάδας Παρέμβασης Ομπρέλα: Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Πρόληψης της Σεξουαλικής Κακοποίησης και του Εργαστηρίου Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας και Εκπαίδευσης» του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου 1 στους 4 χρήστες επιδίδεται σε φλερτ με αγνώστους στο facebook, ενώ 1 στους 5 βγαίνει κιόλας με άτομο που γνώρισε στην εν λόγω ιστοσελίδα. Παράλληλα, 1 στους 10 είχε σεξουαλική εμπειρία με άγνωστους από το facebook, ενώ το 12,1% των ερωτηθέντων είναι εξαρτημένο από τη σελίδα.
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για το αν κάποιος θα βγει ραντεβού με άγνωστο μέσω facebook είναι η ελκυστικότητα του άλλου, η ανταλλαγή τηλεφώνων και το φλερτ με αγνώστους μέσω του ιστότοπου, ενώ τα κριτήρια, βάσει των οποίων φλερτάρουν είναι η εμφάνιση, τα ενδιαφέροντα, οι φωτογραφίες (φυσικές και μη), η προσέγγιση, το chat, τα στοιχεία του προφίλ, η ευγένεια, η οικειότητα και η ασφάλεια.
Στην έρευνα συμμετείχαν 327 χρήστες του facebook ηλικίας από 18 ως 62 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 28 έτη. Από τους χρήστες το 34,3% του δείγματος δήλωσε ότι αυξήθηκαν οι σχέσεις τους, όταν άνοιξαν λογαριασμό στο facebook, το 1,5% ότι μειώθηκαν και το 64,2% ότι παρέμειναν ίδιες. Από αυτούς, το 66,1% δεν έγραψε την προσωπική του κατάσταση στο προφίλ του, σε αντίθεση με το 33,9% που προσδιορίζει, εάν είναι σε σχέση ή όχι. Στην κατάσταση σχέσης, ένα ποσοστό 28,3% έγραψε ότι βρίσκεται σε σχέση, ένα 17,2% ότι είναι παντρεμένος/η ,το 17,2% ότι είναι ελεύθερος/η και το 5,6% δεν προσδιόρισε.
Τέλος, το 50,1% δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το facebook ως μέσο απόδρασης από δυσφορική διάθεση, το 55,09% δήλωσε ότι μένει συνδεδεμένο ενεργά με το facebook για περισσότερο χρόνο απ΄ όσο υπολόγιζε, το 22,99% έχει ανταλλάξει τηλέφωνα με άγνωστους/στες στο facebook, ενώ το 11,1% έχει προσθέσει στο προφίλ του εφαρμογές για φλερτ.