Περίφημα συνεχίζει να τα πηγαίνει το PS5, σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τα νέα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου που δημοσίευσε η Sony.
Συγκεκριμένα, χάρη στις διάφορες εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες, μέσα στη συγκεκριμένα περίοδο, δηλαδή στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, πουλήθηκαν άλλα 4.9 εκατομμύρια PS5. Αυτό αντιστοιχεί σε σημαντική αύξηση της τάξεως του 48% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Συνολικά, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου έχουν πουληθεί 46.5 εκατομμύρια PS5, από τη στιγμή που η κονσόλα έφτασε στην αγορά το 2020. Αυτό σημαίνει πως η Sony βρίσκεται εξαιρετικά κοντά στο τεράστιο ορόσημο των 50 εκατομμυρίων.
Φυσικά, με την κυκλοφορία του Marvel’s Spider-Man 2 μέσα στον Οκτώβριο και το Black Friday το Νοέμβριο, το ορόσημο αυτό δε θα αργήσει και πολύ. Η Sony έχει κάνει μερικές πολύ φιλόδοξες προβλέψεις για το επόμενο εξάμηνο, αφού πιστεύει ότι θα πουλήσει άλλες 16.8 εκατομμύρια κονσόλες. Ειδικότερα, είχε προβλέψει ότι 25 εκατομμύρια PS5 θα πουληθούν συνολικά μέσα στο οικονομικό έτος που ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2024. Μέχρι στιγμής έχει αποστείλει στα καταστήματα 8.2 εκατομμύρια συστήματα μέσα στους πρώτους έξι μήνες του οικονομικού αυτού έτους. Μένει να δούμε, λοιπόν, αν θα καταφέρει να πιάσει τον μεγάλο στόχο της.
Μιλώντας στους επενδυτές ακριβώς για το στόχο αυτό, ο Πρόεδρος, COO και CFO της Sony, Hiroki Totoki, τόνισε:
«Δεν είναι κάτι που μπορούμε να επιτύχουμε πολύ εύκολα, αλλά πιστεύουμε ότι οι πωλήσεις στο τέλος του έτους είναι η πιο σημαντική περίοδος και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έχουμε ένα νέο μοντέλο και το Spider-Man 2. Έτσι, θέλουμε να κρατήσουμε τον στόχο μας».
Περνώντας στο PlayStation Network, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες (MAU) αυξήθηκαν κατά πέντε εκατομμύρια σε σχέση με πέρυσι, στα 107 εκατομμύρια συνολικά. Τέλος, οι πωλήσεις λογισμικού (PS4 και PS5) αυξήθηκαν κατά 5,1 εκατομμύρια σε σχέση με πέρυσι, σε 67,6 εκατομμύρια αντίτυπα. Το digital αντιπροσώπευε το 67% των τριμηνιαίων πωλήσεων παιχνιδιών, σε σύγκριση με το 63% πέρυσι.