Ένα θαύμα περιμένει από την εθνική μας ομάδα η ΝΕΡΙΤ για να «ρεφάρει». Σύμφωνα με στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς, τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα του δημόσιου φορέα ραδιοτηλεόρασης από τη μετάδοση του Μουντιάλ θα κυμανθούν περίπου στο μισό του κόστους των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο της ΝΕΡΙΤ εκτιμάται ότι θα κυμανθούν από 6 έως 7 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που το κόστος για την εξασφάλιση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων ανέρχεται στα 13 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Realnews» στο ένθετο «Reallife».
Με απλά λόγια, το Μουντιάλ, παρά τις «αστρονομικές» τηλεθεάσεις που εκτοξεύτηκαν ακόμη και σε ποσοστό 81,3% την περασμένη Τρίτη, στον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας με την Ακτή Ελεφαντοστού, όχι μόνο δεν βγάζει τα λεφτά του, αλλά υπολείπεται κατά πολύ από τον εμπορικό στόχο κάθε καναλιού παγκοσμίως που εξασφαλίζει τα δικαιώματα μιας τέτοιας κορυφαίας διοργάνωσης.
Το μάλλον απαγορευτικό για τα δεδομένα της εποχής κόστος του Μουντιάλ οφείλεται στο γεγονός ότι η συμφωνία με τη FIFA υπεγράφη το 2010, δηλαδή προ κρίσης (και επί ΕΡΤ), άρα χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψη οι τρέχουσες «αντοχές» της διαφημιστικής αγοράς.
Ακόμη και έτσι, πάντως, η πρόκριση της Ελλάδας στη φάση των «16» αυξάνει κατακόρυφα την εμπορική αξία της αποψινής αναμέτρησης με την Κόστα Ρίκα, αναπτερώνοντας τις ελπίδες της ΝΕΡΙΤ για αύξηση των διαφημιστικών εσόδων.