Περίπου 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις έχουν πουληθεί από την έναρξη του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, δηλαδή πριν τις 12 Ιουνίου, σύμφωνα με στελέχη ομίλων λιανικής πώλησης.
Οι ίδιοι, μιλώντας στο «Έθνος», αποδίδουν την εντυπωσιακή άνοδο στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Στελέχη της αλυσίδας «Κωτσόβολος», που είναι η πρώτη σε πωλήσεις στην αγορά, χωρίς να κάνουν αναφορά σε όγκο και τζίρο (δηλαδή αριθμούς τεμαχίων και αξία σε ευρώ), μιλούν για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά, όχι μόνο από τα καταστήματά της, κατά 20 με 25%.
Τα ίδια πρόσωπα υποστηρίζουν πως από τις επιπλέον πωλήσεις που έγιναν αυτό το διάστημα το 15% είναι τηλεοράσεις με οθόνες 46 ιντσών και πάνω.
Έτσι, υπολογίζεται ότι οι μεγάλες συσκευές κυμαίνονται από τις 22.500 μέχρι τις 27.000. Οι φαν… του ποδοσφαίρου θέλουν να παρακολουθούν το αγαπημένο τους ματς σαν να βρίσκονται στην κερκίδα του γηπέδου.