Ασφαλές σεξ για τους φαν του Μουντιάλ προτείνει εταιρεία στη Βραζιλία. Συνδυάζει την προστασία με την… λατρεία πολλών ανδρών για την διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου και δη των Βραζιλιάνων, καθώς το προϊόν που κυκλοφόρησε έχει τα δύο από τα τρία χρώματα της σημαίας της χώρας, το πράσινο και το κίτρινο. Πρόκειται για το «επίσημο» προφυλακτικό του Μουντιάλ.
Με το σύνθημα «protect the goal», το λάνσαρε η εταιρεία «Prudence» και έγινε… χαμός. Μάλιστα το συγκεκριμένο έχει και γεύση Καϊπιρίνια. Του εθνικού κοκτέιλ της Βραζιλίας, κοινώς κασάσα, λάιμ και μαύρη ζάχαρη.
Περιττό να πούμε ότι έχει γίνει ανάρπαστο. Όπως αναφέρει η Wall Street Journal, μόνο την τελευταία εβδομάδα έχουν πουληθεί 864.000 πακέτα. Νωρίτερα, ο κόσμος είχε αγοράσει άλλα 700.000. Μάλιστα, τονίζεται ότι το συγκεκριμένο προφυλακτικό –που έχει ως θέμα του το Παγκόσμιο Κύπελλο- κυκλοφορεί σε… μεγάλα μεγέθη. Παράλληλα, διεθνής εταιρεία οικογενειακού προγραμματισμού (DTK International) και προστασίας από τον ιό HIV παρήγγειλε μεγάλη ποσότητα των συγκεκριμένων προφυλακτικών για να προωθήσει το ασφαλές σεξ κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ.
«Τα μεγάλα αθλητικά ή πολιτισμικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλο αριθμό ανθρώπων και συγκεντρώνουν την προσοχή, αποτελώντας καλή ευκαιρία για να διαδοθεί το μήνυμα του απολαυστικού και ασφαλούς σεξ» τονίζει ο διευθυντής της εταιρείας που λάνσαρε τα προφυλακτικά.