Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Κριστιάνο Ρονάλντο, είναι ο βασιλιάς των social media, με τους followers του να αυξάνονται σχεδόν 50% [48%] τον περασμένο χρόνο αφήνοντας πίσω του τους Λιονέλ Μέσι, Νεϊμάρ και Κιλιάν Μπαπέ.
Κάθε ποστ του CR7 κατά μέσο όρο αξίζει περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τους αναλυτές της Nielsen Gracenote.
Ο συμπαίκτης του στη Γιουνάιτεντ, Τζέιντον Σάντσο, είναι ο Άγγλος παίκτης με τη μεγαλύτερη επιρροή, ενώ ο Γκάβι της Μπαρτσελόνα είναι το νέο αστέρι των social media, καθώς οι followers του αυξήθηκαν κατά 5.165%!
Οι κατατάξεις βασίζονται στο εργαλείο μέτρησης επιρροής της Nielsen, το οποίο αξιολογεί τους συνολικούς ακολούθους, την αύξηση των ακολούθων, το ποσοστό αφοσίωσης και τη μέση αξία του brand name ανά ανάρτηση στο Instagram, και κατέταξε τους παίκτες που αναμένεται να αγωνιστούν στο προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022, στο Κατάρ.
Ο Ρονάλντο έχει 480 εκατ. ακολούθους στο Instagram, ο Μέσι 360 εκατ. – αύξηση 38% τους τελευταίους 12 μήνες – και κάθε του δημοσίευση αξίζει περίπου 2,6 εκατομμύρια δολάρια. Η επιθετική τριάδα της Παρί Σεν Ζερμέν, Μέσι, Νεϊμάρ και Μπαπέ, κατατάσσονται δεύτερος, τρίτος και τέταρτος αντίστοιχα πίσω από τον CR7, με μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια ανά ανάρτηση.
Από τους κορυφαίους 10, ο Βραζιλιάνος Βινίσιους Τζούνιορ είχε τη μεγαλύτερη αύξηση στους ακόλουθους από κάθε παίκτη με αύξηση 90%, έχοντας σκοράρει το νικητήριο γκολ στον τελικό του Champions League για τη Ρεάλ Μαδρίτης εναντίον της Λίβερπουλ. Ο Γάλλος Ν’ Γκολό Καντέ κατατάσσεται 8ος στη λίστα και έχει το υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής από οποιονδήποτε παίκτη στο top 10 με τις αναρτήσεις του, στο 11%.
Το επόμενο μεγάλο αστέρι στα social media φαίνεται να είναι ο Ισπανός Γκάβι, του οποίου οι ακόλουθοι έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 5000% στα 6,2 εκατομμύρια. Οι αναρτήσεις του έχουν ποσοστό αφοσίωσης σχεδόν 30%.
Οι Ραφίνια και Άντονι της Βραζιλίας είναι δεύτεροι και τρίτοι στην πρωτοποριακή κατάταξη ποδοσφαιριστών με τεράστια αύξηση στον αριθμό των οπαδών τους μετά τις καλοκαιρινές μετακομίσεις στη Μπαρτσελόνα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αντίστοιχα.
Αναφορικά με τις ομάδες, η πρωταθλήτρια κόσμου Γαλλία είναι πιθανό να είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022, με 11,7 εκατομμύρια ακόλουθους στην επίσημη σελίδα της. Ξεπερνά τη Βραζιλία και την Πορτογαλία, που έχουν 11,3 εκατομμύρια και 10,3 εκατομμύρια αντίστοιχα. Η Αγγλία είναι τέταρτη με 8,5 εκατομμύρια ακόλουθους.
Πηγή: gazzetta.gr