Η Μπαρτσελόνα και η Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκονται ήδη στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ όπου στις 06:00 το πρωί της Κυριακής (24/7) θα αναμετρηθούν σε φιλικό, το οποίο έχει «ξυπνήσει» τα πάθη στους οπαδούς.
Προκειμένου να «φουντώσει» κι άλλο το ενδιαφέρον ο πρόεδρος της Μπάρτσα, Τζουάν Λαπόρτα, οργάνωσε μια διαφημιστική καμπάνια στο ξενοδοχείο Palms στέλνοντας μέσω μιας γιγαντιαίας οθόνης ένα μήνυμα προς τη μεγάλη αντίπαλο: «Μην ανησυχείτε “μερένγκες” ό,τι γίνεται στο Λας Βέγκας, μένει στο Λας Βέγκας».
Πίσω από το σλόγκαν και την ιδέα κρύβεται ο συνεργάτης του Τζουάν Λαπόρτα και υπεύθυνος για τις διαφημιστικές καμπάνιες της Μπαρτσελόνα, Λιουίς Καράσκο, ο οποίος ήταν εκείνος που είχε βρει το σλόγκαν που άλλαξε την κούρσα των εκλογών με το πανό που κρεμάστηκε απέναντι από το γήπεδο της «βασίλισσας», «Σαντιάγο Μπερναμπέου», κι έδειχνε τον Λαπόρτα να λέει: «Έχω όρεξη να σας ξαναδώ».
Τώρα, με αφορμή το «κλάσικο» στο Λας Βέγκας ο Λαπόρτα του ζήτησε μια νέα ατάκα προκειμένου να ρίξει λίγο αλατοπίπερο στην αντιπαλότητα και να δώσει στους Αμερικανούς μια γεύση από το πώς ζουν το μεγάλο ντέρμπι στην Ισπανία και στην Καταλονία. Κάτι που ίσως να μην χρειαζόταν κιόλας γιατί τα εισιτήρια έχουν ξεπουλήσει και ήδη οι τιμές τους εκτινάσσονται στις δευτερεύουσες αγορές.
Αλλά δεν ήταν μόνο ο Λαπόρτα που είχε σλόγκαν στη γιγαντιαία οθόνη. Μαζί με μια φωτογραφία του Τσάβι αναφερόταν: «Αν στο Λας Βέγκας έρχεσαι για να παίξεις, τότε θα παίξουμε». Η Μπαρτσελόνα περιμένει το ματς και πως καθώς αναμένεται να είναι το ντεμπούτο του Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι με τους «μπλαουγκράνα» μετά τη μεταγραφή του από την Μπάγερν Μονάχου. Παράλληλα, όμως, στη διαφορετική διάθεση που επικρατεί στο εσωτερικό της ομάδας συνέβαλλε η νέα οικονομική ενίσχυση ύψους 330 εκατομμυρίων ευρώ από την πώληση 15% των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της για 330 εκατομμύρια ευρώ στο επενδυτικό fund Sixth Street, το οποίο δίνει «ανάσα» και νέα οπτική για το μέλλον του υπερχρεωμένου συλλόγου.