Η Heineken, υπερήφανος χορηγός του UEFA Champions League εδώ και 10 χρόνια, μοιράστηκε με τους φίλους της, μοναδικές στιγμές απόλαυσης του μεγάλου τελικού της διοργάνωσης σε μια ειδική προβολή που έγινε το Σάββατο 6 Ιουνίου στο «ΑΘΗΝΕΟ», τον πρωτοποριακό Χώρο Δημιουργικής Ζυθοποιίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Εκεί οι προσκεκλημένοι της αγαπημένης μας Πράσινης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τον αγώνα απολαμβάνοντας μια παγωμένη Heineken !
Στην «τελευταία πράξη» της φετινής διοργάνωσης, ο κόσμος που παρακολούθησε τον τελικό μεταξύ της Barcelona και της Juventus είχε την ευκαιρία να σχολιάσει όλη τη δράση στο Twitter παρέα με μεγάλους ποδοσφαιριστές μέσα από το #ChampionTheMatch, ενώ ο Freddos (@freddos) έδινε και αυτός το δικό του χαρακτηριστικό τόνο ως ο επίσημος twitter ambassador από την Ελλάδα για τη βραδιά του τελικού.
Κατά τη διάρκεια της προβολής, η αδρεναλίνη χτύπησε… πράσινο, με παγωμένη Heineken στα ποτήρια να συνοδεύει όλες τις σημαντικές φάσεις του αγώνα. Την ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα βοήθησε επίσης ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος του μικροζυθοποιείου ΑΘΗΝΕΟ, ο οποίος… έβαλε τα ποδοσφαιρικά του!
Οι συγκινήσεις ήταν έντονες μέχρι το τελευταίο λεπτό, όταν νικητές και ηττημένοι αναγνώρισαν την προσπάθεια της Μπαρτσελόνα που αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Μια σεζόν ολοκληρώθηκε, αλλά μια ακόμη πιο συναρπαστική θα ξεκινήσει. Η Heineken θα είναι και πάλι εκεί!
Κώστας Φραγκολιάς, Άννα Prelevic και Φάνης Λαμπρόπουλος
Ευτυχία Γατοπούλου (Marketing Manager της Heineken), Κώστας Φραγκολιάς, Άννα Prelevic, Φάνης Λαμπρόπουλος, Παναγιώτα Τεμπελοπούλου (Brand Manager της Heineken), Αλέξανδρος Μπαλτατζής (Senior Brand Manager της Heineken)
Ευτυχία Γατοπούλου (Marketing Manager της Heineken), Ισαβέλλα Ντάση (JWT), Βαγγέλης Χαρισόπουλος, Παναγιώτα Τεμπελοπούλου (Brand Manager της Heineken), Βασιλεία Λυμπεροπούλου (Brand Communications Manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας)
Ο κόσμος που βρέθηκε στο χώρο δημιουργικής ζυθοποίας ΑΘΗΝΕΟ, γιόρτασε τον τελικό του Champions League παρέα με τη Heineken.