Με τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης να ετοιμάζονται για άλλη μια συναρπαστική ποδοσφαιρική σεζόν, η μπίρα Amstel, μια από τις πιο ποιοτικές και αναγνωρισμένες μπίρες διεθνώς, ανακοίνωσε ότι θα είναι ο χορηγός του UEFA Europa League.
Η συμφωνία σηματοδοτεί την επιστροφή της Amstel στο ποδόσφαιρο, καθώς η μάρκα έχει μια πλούσια παράδοση στο κορυφαίο επίπεδο του αθλήματος, έχοντας υπάρξει χορηγός του UEFA Champions League την περίοδο 1994-2005.
Η φιλόδοξη αυτή νέα χορηγική συμφωνία του διεθνούς ομίλου της ΗΕΙΝΕΚΕΝ αποδεικνύει την δέσμευσή του στη στήριξη των Ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων. Ο Walter Drenth, Senior Global Director International Brands του ομίλου HEINEKEN, σημείωσε: «Η προηγούμενη συνεργασία της Amstel με την UEFA, η οποία διήρκεσε 11 χρόνια, έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να γίνει ένας πραγματικά διεθνής παίκτης στην παγκόσμια αγορά της μπίρας. Η Amstel διαθέτει μια περήφανη κληρονομιά υποστήριξης του ποδοσφαίρου σε διάφορα επίπεδα, οπότε είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που το brand επιστρέφει στις κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Με τις εμφανείς συνέργειες μεταξύ του UEFA Europa League και διεθνούς brand της Amstel, ανυπομονούμε για μια ακόμη εποικοδομητική συνεργασία τα επόμενα χρόνια».
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA Events SA, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε ξανά την Amstel στο χώρο του Ευρωπαϊκού επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Η Amstel είναι ένα brand με μια ιστορική παράδοση στο Ευρωπαϊκό επαγγελματικό ποδόσφαιρο και αποτελεί μια ευπρόσδεκτη και αξιοσημείωτη προσθήκη για την εμπορική πλατφόρμα του UEFA Europa League. Με τη συμμετοχή της Amstel, ολοκληρώνεται με επιτυχία η οικογένεια των εμπορικών συνεργατών του UEFA Europa League για την περίοδο 2015-2018. Ανυπομονούμε, λοιπόν, να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας με την Amstel και τους υπόλοιπους χορηγούς μας για μια επιτυχημένη τριετία».
Η νέα συμφωνία τοποθετεί τον όμιλο HEINEKEN ως το βασικό παίκτη στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, με τα δύο κορυφαία brands του να έχουν σημαντικό ρόλο στις δυο κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις της ηπείρου. Επεκτείνοντας την επιτυχημένη συνεργασία με την UEFA, η νέα συμφωνία προβάλει επίσης την Heineken και την Amstel ως τις μπίρες που προτιμούν οι φίλαθλοι για να συνοδεύσουν τις ποδοσφαιρικές βραδιές της Τρίτης, της Τετάρτης και της Πέμπτης, ενώ συνεχίζει τη δυναμική υποστήριξη του ομίλου HEINEKEN στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.