Η τραγική κατάληξη που είχε η παρθενική βόλτα του Τζώρτζη Μονογυιού με τη νέα του Ferrari, η οποία έπεσε πάνω σε ένα δέντρο και έπιασε αμέσως φωτιά, οδηγώντας στο θάνατο τον οδηγό του, έχει σοκάρει το όλο το πανελλήνιο.
Ο έμπειρος πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς έδωσε την δική του ερμηνεία στο τι φαίνεται να συνέβη χθες το βράδυ. «Πριν από 3 ½ μήνες είχα ασχοληθεί με το τροχαίο δυστύχημα του Mad Clip. Εκείνο είχε γίνει 1500 μέτρα πιο κάτω, από την απέναντι πλευρά. Το αυτοκίνητο του Mad Clip είχε κατεύθυνση προς Αθήνα, ενώ του του Μονογυιού προς λίμνη Βουλιαγμένης. Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι και τα δύο έχουν εκτραπεί στη ευθεία. Του Mad Clip το αυτοκίνητο βρισκόταν πολύ κοντά στο κρίσιμο σημείο με την καμπυλότητα της στροφής ενώ του Μονογυιού ήταν σε τουλάχιστον 160 μέτρα απόσταση. Θα συμφωνήσω με τον δήμαρχο της Βούλας στο εξής- είναι καλό το οδόστρωμα και δεν είχε ούτε νερά ούτε τίποτα. Παρόλα αυτά, θέλω για άλλη μια φορά να τονίσω πως αν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας τα πράγματα θα ήταν μάλλον διαφορετικά.
Ο μηχανισμός της πρόσκρουσης θα ήταν σίγουρα διαφορετικός. Με μπάρες ασφαλείας ενδεχομένως δεν θα είχαμε τώρα δύο θανάτους. Κι αυτό, γιατί μειώνουν προοδευτικά την κινητική ενέργεια της πρόσκρουσης πάνω σε αυτές. Επίσης επανευθυγραμμίζουν το όχημα πάνω στο οδόστρωμα σε σχέση με την αρχική του κατεύθυνση».
Ο κος Μαδιάς σημειώνει πάντως πως η εκτίμηση του είναι ότι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Ferrari ήταν υψηλή. Όπως μας είπε: «Περιμένουμε το υλικό από δύο κοντινές κάμερες για να υπολογίσουμε την ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα. Υπολογίζω ότι η αρχική ταχύτητα που έμπαινε η Ferrari στην ευθεία ήταν σίγουρα ανώτερη από την επιτρεπόμενη για αυτό το σημείο, δηλαδή τα 70 χιλιόμετρα. Δεν ήταν κατώτερη των 120 χιλιομέτρων η αρχική. Η δε ταχύτητα πρόσκρουσης δεν πρέπει να ήταν μεγαλύτερη από 90 με 95 χιλιόμετρα. Με 90 χιλιόμετρα όμως έχουμε τέτοιου είδους θανατηφόρα αποτελέσματα και ολοσχερή καταστροφή του αυτοκινήτου. Είναι μεγάλη η ταχύτητα πρόσκρουσης και μάλιστα σε εμπόδιο μη άκαμπτο όπως είναι το δέντρο».
Όσο για τους λόγους που μπορεί να έχασε ο θανών τον έλεγχο του αυτοκινήτου ο κος Μαδιάς σημειώνει τα εξής: «Είναι πολύ πιθανό ο οδηγός να να προσπάθησε να αποφύγει έναν πεζό ή ένα ζώο για παράδειγμα που μπήκε στην πορεία του. Έφυγε πάντως ξαφνικά, στην ευθεία, προς τα αριστερά. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι γιατί και πως πήρε αμέσως το αυτοκίνητο φωτιά. Υπήρχε άραγε κάποιο ελάττωμα στην κατασκευή αυτής της Ferrari; Είναι ανεπίτρεπτο να παίρνουν αμέσως φωτιά τα αυτοκίνητα ακόμα και μετά από μια τέτοια πρόσκρουση. Περιμένουμε φυσικά και τα τελικά αίτια θανάτου, τα οποία θα δώσει η ιατροδικαστική έκθεση και τα οποία δεν θα έρθουν πριν περάσουν 2 με 2μιση μήνες».
Τέλος, για τη δυσκολία οδήγησης ενός τέτοιου οχήματος ο κος Μαδιάς σημειώνει τα εξής: «Μου δημιουργείται το ερώτημα μήπως ο οδηγός δεν ήταν εξοικειωμένος με ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Μιλάμε για αυτοκίνητα με τεράστιες ιπποδυνάμεις. Θέλουν ειδικά χέρια και ειδικές γνώσεις».