Το μετρό και τα έργα υποδομών δεν μπορεί να είναι ζητήματα πολιτικής αντιπαράθεσης, ανέφερε, μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, τονίζοντας πως όταν ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη θα αποτελεί «ζωντανό» μουσείο.
Ο κ. Καραγιάννης, μιλώντας στον Real FM Θεσσαλονίκης, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τόνισε με έμφαση ότι το 92% των αρχαίων που θα αποσπασθούν, θα επανατοποθετηθούν στο σημείο και οι Θεσσαλονικείς, αλλά και οι επισκέπτες της πόλης, θα μπορούν να θαυμάζουν αυτήν την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης.
«Με την απόφαση του ΣτΕ, υπάρχει, πλέον, τελική λύση στο ζήτημα που είχε προκύψει και έχει ταλαιπωρήσει για πολλά χρόνια τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης και η Αττικό Μετρό με το υπ. Πολιτισμού μπορούν να προχωρήσουν με την πρόταση που έχει κατατεθεί στο ΚΑΣ, ώστε η πόλη να αποκτήσει και Μετρό και Αρχαία» τόνισε.
Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης επισήμανε ότι είναι η πρώτη φορά που συμφωνούν όλοι – Περιφέρεια, δήμος, ΤΕΕ, επιστημονικοί και επαγγελματικοί φορείς – με τη λύση αυτή, επισημαίνοντας ότι πρέπει, επιτέλους, το θέμα του Μετρό να αποπολιτικοποιηθεί. «Δεν μπορεί να είναι το Μετρό και τα έργα υποδομών, ζητήματα πολιτικής αντιπαράθεσης» είπε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, συμπληρώνοντας ότι «πρέπει να σταματήσουμε να ταλαιπωρούμε την πόλη και να αναγάγουμε τα πάντα σε πολιτική αντιπαράθεση!».
«Οι απειλές δεν είναι ενάντια στο Μετρό ή στην κυβέρνηση, είναι ενάντια στη Θεσσαλονίκη»
Όσον αφορά το θέμα των απειλών για ενδεχόμενες νέες προσφυγές, εναντίον της απόφασης του ΣτΕ, ο κ. Γ. Καραγιάννης τόνισε: «Μας θλίβει κάτι τέτοιο. Οι απειλές δεν είναι ενάντια στο Μετρό ή ενάντια στην κυβέρνηση, είναι ενάντια στη Θεσσαλονίκη! Και κάποια στιγμή όλοι θα πρέπει να τεθούμε προ των ευθυνών μας. Και τελικά δεν μπορούν κάποιες οργανωμένες μειοψηφίες να σηκώνουν τη σημαία της “επανάστασης” στα έργα υποδομών. Δεν πρέπει να κάνουν πολιτικές καριέρες πάνω στην πλάτη των Θεσσαλονικέων για το Μετρό. Αυτό να σταματήσει, επιτέλους».
Επίσης ο κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι αν όλα πάνε καλά εντός του καλοκαιριού, θα ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές από το Αμαξοστάσιο μέχρι το σταθμό «Σιντριβάνι» και προσπαθούμε, να μην επηρεάσουν όσο είναι δυνατό, οι καθυστερήσεις λόγω προσφυγών, στο συνολικό χρονοδιάγραμμα. Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό. «Μπορώ να πω ότι όλα τα έργα της Θεσσαλονίκης πάνε σύμφωνα με το σχεδιασμό μας και εκτός από το Μετρό, προχωρά το flyover, που μπήκε ήδη στη Β’ φάση του διαγωνισμού και τέλη του 2021 με αρχές του 2022 θα υπάρχει ανάδοχος, ώστε να στηθούν τα εργοτάξια για την εσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης».
Τέλος, ο κ. Γιώργος Καραγιάννης τόνισε ότι αρχές του 2022 θα έχουμε αναδόχους για τις σχολικές μονάδες της Θεσσαλονίκης, λύνοντας και αυτό το πρόβλημα το οποίο «είχαμε ένα επισημάνει από την αρχή που αναλάβαμε στο υπουργείο», είπε χαρακτηριστικά και θα αφορά, κυρίως, τους δήμους Νεάπολης, Συκεών, Παύλου Μελά, Λαγκαδά, Ωραιοκάστρου, Θέρμης , Αμπελοκήπων, Καλαμαριά και την Πυλαία. «Θα είναι 17 σχολικές μονάδες – στολίδια και καλοσυντηρημένες και θα είμαστε υπερήφανοι που αυτά τα σχολεία θα είναι στη Θεσσαλονίκη», είπε.