«Στην πανάκριβη προεκλογική του εκστρατεία, ο Τζιτζικώστας κομπάζει και περηφανεύεται για έργα όχι δικά του αλλά του ΕΣΠΑ, στα οποία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει μόνο διοικητική συμμετοχή! Είναι χαρακτηριστικό ότι έργα δήμων ή υπουργείων, όπως το σιδηροδρομικό δίκτυο, δρόμοι, η Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης και το μετρό περιλαμβάνονται στους πίνακες των έργων και της απορροφητικότητας της Περιφέρειας! Αντίθετα, έργα αποκλειστικής αρμοδιότητας της Περιφέρειας, όπως το Καλάθι των Αγροτικών Προϊόντων, το Δημοπρατήριο Αγροτικών Προϊόντων, η Τουριστική Προβολή της περιοχής και η Καταπολέμηση Κουνουπιών απουσιάζουν από την ίδια πανάκριβη καμπάνια ακριβώς επειδή η Περιφέρεια απέτυχε να τα υλοποιήσει».
Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, την Πέμπτη ο Γιάννης Ιωαννίδης, σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους, στη διάρκεια των οποίων σημείωσε ότι «ο Απόστολος κατάφερε να πείσει πολλούς πολίτες, μέσα από μία πανάκριβη διαφημιστική εκστρατεία ότι έκανε έργο. Αλλά ακόμη και όταν τον ρωτήσαμε να μας πει έστω και ένα έργο που πέτυχε, βρήκε να απαντήσει, όχι ένα έργο από αυτά της καμπάνιας του αλλά ένα έργο στήριξης των επιχειρήσεων, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και αποφασίζεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης».
Αντίθετα, όπως είπε ο κ. Ιωαννίδης, το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών δεν άρχισε ακόμη. Το Δημοπρατήριο Αγροτικών Προϊόντων ακόμη καρκινοβατεί. Η ιστοσελίδα της τουριστικής καμπάνιας έχει 10 επισκέπτες επί 9 μήνες, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής διαλύθηκε, το Καλάθι των Αγροτικών Προϊόντων δεν προωθήθηκε. «Γι’ αυτά δεν είδαμε τίποτε στην καμπάνια του», δήλωσε.
Ο ίδιος επισήμανε ότι την Κυριακή οι πολίτες καλούνται να επιλέξουν τον ικανότερο περιφερειάρχη, αυτόν που μπορεί να προσφέρει περισσότερα στην περιφέρεια, και όχι παιδιά του κομματικού σωλήνα που δηλώνουν δήθεν ανεξάρτητοι.