Με αφορμή τους εορτασμούς για τα 3 χρόνια από την ίδρυσή του το Ποτάμι, περνά σε μια επικοινωνιακή τακτική που αν μη τι άλλο χαρακτηρίζεται από χιούμορ καθώς με εύσχημο τρόπο και με την μορφή βίντεο, ασκεί κριτική σε όσους απέναντι στις θέσεις που παραθέτει απαντούν με παραφιλολογίες και σενάρια συνομωσίας.
Το πρώτο βίντεο της καμπάνιας που ξεκινά ενόψει των εορτασμών το ερχόμενο Σάββατο έχει τίτλο «Ο ψεκασμένος».
Σε κάποια στιγμή ο πρωταγωνιστής του βίντεο αναφέρεται στα κοιτάσματα… κρυπτονίτη που οι κακοί Ποταμίσιοι δεν αφήνουν την χώρα να πάρει, ενώ τον ακούει εμβρόντητος ο καφετζής που του πήγε ένα καφέ.