Για ισχυροποίηση του ΟΑΣΑ μέσα από το νομοσχέδιο μίλησε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων Παύλος Παπαδόπουλος σημειώνοντας όμως το παράδοξο όπως είπε ότι ενώ δίδονται αυξημένες αρμοδιότητες, ταυτόχρονα υπάρχει μείωση προσωπικού κατά 40%. «Έχουμε την αίσθηση ότι όλη αυτή η αλλαγή στο τομέα των συγκοινωνιών έγινε για δημοσιονομικούς λόγος» παρατήρησε.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΕΘΕΛ Νίκος Κουλουμπαρίτσης εκτίμησε ότι λείπει το όραμα για τις αστικές συγκοινωνίες προσθέτοντας ότι «δεν είναι δυνατόν να κόβονται τα πάντα στο βωμό του μνημονίου». Ο κ. Κουλουμπαρίτσης υποστήριξε πάντως ότι με την αύξηση εισιτηρίου κατά 40% δημιουργείται εξ ανάγκης εισιτήριο-διαφυγή.

Για τα ελλείμματα δεν φταίνε οι μισθοί υποστήριξε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στον ΗΛΠΑΠ Κώστας Νικολακόπουλος.

Σύμφωνος με την ενοποίηση του ΗΣΑΠ με το ΜΕΤΡΟ δήλωσε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Νίκος Σιαπάτης, σημειώνοντας όμως ότι δεν μπορεί ένας οργανισμός με ιστορία 140 χρόνων και εμπειρία να απορροφάται από μία εταιρία 10ετίας. Γενικότερα πάντως υποστήριξε ότι το νομοσχέδιο δεν δίνει δυναμική ανάπτυξης των αστικών συγκοινωνιών και δημιουργούνται όλες οι συνθήκες στον κατάλληλο χρόνο να ιδιωτικοποιηθούν οι αστικές συγκοινωνίες.

Για «σφήνες ιδιωτικοποίησης» που υποκρύπτει το νομοσχέδιο έκανε λόγο και ο εκπρόσωπος των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων Αναστάσιος Κεφαλάς.

Υπέρ ενός ενιαίου μισθολογίου τάχθηκε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΤΡΑΜ Μιχάλης Γαζής προκειμένου να μην υπάρχουν υπάλληλοι δύο ταχυτήτων ενώ ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ- ΕΘΕΛ Απόστολος Ραφτόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη ενός ενιαίου φορέα συγκοινωνιών, όχι όμως με τη μορφή του «πατέρα» και των «παιδιών».