Την έντονη της ενόχληση θέλησε να εκφράσει η Ελεονώρα Μελέτη, το βράδυ της Κυριακής, μέσα από τα social media προς όλους όσους έσπευσαν να σχολιάσουν την πρόσφατη της εμφάνιση στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Γι’ αυτό και η παρουσιάστρια επέλεξε να μοιραστεί μια μακροσκελή ανάρτηση με τους διαδικτυακούς της φίλους.

«Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις αλλά επειδή δεν είχα φωτογραφία σχετική είπα να συνοδεύσω το κείμενο με αυτή τη στουντιακή φωτογραφία επετηρίδας. Εξάλλου τι σημασία έχει η εικόνα ε; Το κείμενο δε μετράει; Η τοποθέτηση; Η ουσία; Η μήπως όχι;» αναρωτιέται σε αυτήν, αρχικά, η Ελεονώρα Μελέτη.

«Κάποιοι θα μείνουν στο πουκάμισο, αν είναι κλειστό, αν έχει ντεκολτέ, άλλοι στο γυαλί, αν είναι πρεσβυωπίας λόγω ηλικίας γιατί «πάει γέρασε και αυτή» ή «αν είναι fake για να δίνει στυλ σοφιστικέ». Άλλοι θα συγκρίνουν το ντύσιμο της ημέρας με το ντύσιμο μιας άλλης δεκαετίας, μιας άλλης συνθήκης. Άλλοι θα αναρωτηθούν αν «είναι αρκετά ακριβό το ρούχο», αν «αγοράστηκε από sugar daddy ή άλλο χορηγό» ή αν «αγοράστηκε από τον «έναν σκασμό λεφτά» που έβγαλε αυτή στα πρωινάδικα κ στο Instagram ποστάροντας κραγιόν». Άλλοι θα σκεφτούν «ότι κρέμασε το προγούλι», άλλοι θα αναζητήσουν να μάθουν «σε ποιο πλαστικό τραβιέται» και άλλοι απλά θα προσπεράσουν για να ασχοληθούν με άλλες κυρίες που τραγουδούν με «ρούχα που δεν ταιριάζουν σε αριστερές» ή με κυρίες που εντυπωσιάζουν με τη φυσική τους λάμψη κ το πανέξυπνο μυαλό τους αλλά πλέον χαρακτηρίζονται μπεμπέκες».

«Θα υπάρξουν όμως και κάποιοι λίγοι που θα ακούσουν το λόγο, την τοποθέτηση, τη παρέμβαση, το τραγούδι. Την ουσία. Θα τα ακούσουν αυτά. Θα τα ακούσουν γιατί δεν βλέπουν μόνο. Δεν μένουν μόνο στην εικόνα. Ακούνε. Είναι λίγοι, αλλά είναι αρκετοί για να αξίζει να συνεχιστεί η τοποθέτηση, η παρέμβαση το τραγούδι. Η ουσία».

«Η δημοσιογράφος και πρώην συνεργάτιδα Νατάσα Γιάμαλη και η συνάδελφος Γεωργία Κακή, ευτυχώς εντόπισαν και έθιξαν στην εκπομπή του MEGA το «σεξισμούλη» της εβδομάδας ως ευστόχως επεσήμαναν και αναρωτήθηκαν πότε η κοινωνία θα είναι επιτέλους έτοιμη να δει και παραπέρα».