Επίσκεψη στα Αντικύθηρα και τα Κύθηρα πραγματοποιεί απο χθες ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των έργων που πραγματοποιεί η Περιφέρεια στα νησιά αλλά και για της τις περαιτέρω ανάγκες των κατοίκων ενώ θα παραστεί και στα εγκαίνια της γέφυρας του Μάκρονα.

Στα Αντικύθηρα, το πιο απομακρυσμένο γεωγραφικά σημείο της Περιφέρειας,ο περιφερειάρχης χθες το απόγευμα μετά τη συζήτηση με τους με κατοίκους, για τα θέματα που απασχολούν την καθημερινότητα τους, επισήμανε : «Βρισκόμαστε στα Αντικύθηρα για να μεταφέρουμε το μήνυμα ότι για εμάς δεν υπάρχουν πολίτες δύο ταχυτήτων. Κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του, όσο μακριά και αν ζει από το κέντρο. Για εμάς, δεν υπάρχει ξεχασμένη γωνιά στην Αττική μας».

Ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε πως : «Για τη νέα Περιφερειακή Αρχή η νησιωτικότητα αποτελεί ένα ακόμα στρατηγικό πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο έχουμε τη βούληση να επενδύσουμε. Γνωρίζουμε πολύ καλά τις ιδιαίτερες ανάγκες του τόπου και των ανθρώπων του και πάνω σε αυτές θα δουλέψουμε μεθοδικά, αξιοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία. Τα Αντικύθηρα είναι ένα νησί με εξαιρετική φυσική ομορφιά, που προσφέρει προστιθέμενη ιστορική, και όχι μόνο, αξία στην Αττική μας. Αυτό όμως, δεν είναι αρκετό. Βασικός στόχος μας είναι να βελτιώσουμε ριζικά την καθημερινή ζωή των πολιτών, μέσα από έργα πνοής και πρωτοβουλίες, που θα ενισχύουν την προσβασιμότητα, την ασφάλεια, την επιχειρηματικότητα και κυρίως την κοινωνική συνοχή. Να εξασφαλίσουμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις που είναι απαραίτητες, ώστε οι κάτοικοι των Αντικυθήρων να μείνουν και να δημιουργήσουν στον τόπο τους, με προοπτική και αξιοπρέπεια. Και κυρίως να επιστρέψουν στο νησί, να ζωντανεύσει ξανά».

Επισημαίνεται, ότι αυτή τη στιγμή έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε φάση υλοποίησης από την Περιφέρεια στα Κύθηρα έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 27 εκατ. ευρώ, τα οποία αφορούν στην αναβάθμιση του οδικού δικτύου, την προσβασιμότητα, την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων και δικτύου ύδρευσης, τις αστικές αναπλάσεις, τις δομές υγείας και εκπαίδευσης, τις κοινωνικές δομές κ.α.