Μετά τη Yamaha που έκανε τη δική της παρουσίαση στη Μαδρίτη την περασμένη Τετάρτη, ακολούθησε και η ανάλογη παρουσίαση της Honda.
Σε μια εκδήλωση που κάθε χρόνο ταξιδεύει σε ένα διαφορετικό μέρος, φέτος η Honda επέλεξε την Ινδονησία και δη το περιβόητο τουριστικό θέρετρο Μπαλί για την επίσημη πρώτη της Repsol Honda Team, παρουσία σύσσωμης της ηγεσίας της Honda Racing Corporation (HRC), όλων των μελών της εργοστασιακής ομάδας και φυσικά των δύο αναβατών της, Marc Marquez και Dani Pedrosa.
Η εκδήλωση προφανώς και δεν περιελάμβανε αποκαλύψεις μυστικών και εκπλήξεων, με τον μόνο άγνωστο παράγοντα να αφορά στα ακριβή χρώματα της RC213V του 2015 –καθότι οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενδεχομένως να κρύβει κάτω από τα πλαστικά της συνιστούν ένα αυστηρά φυλασσόμενο μυστικό.
Σε σχέση με την περσινή αγωνιστική μοτοσυκλέτα λοιπόν δε βλέπουμε ιδιαίτερες διαφορές, με φωτεινότερη εξαίρεση το μεγάλο λογότυπο της Red Bull που κοσμεί πλέον χαμηλά τα φέρινγκ και το πίσω πορτοκαλί φτερό που ως τώρα ήταν μαύρο.
Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών επίσης δεν επιφύλασσαν εκπλήξεις. Αμφότεροι δηλώνουν ορεξάτοι και πανέτοιμοι για τη νέα αγωνιστική σεζόν, κατά την οποία ελπίζουν να τα πάνε ακόμη καλύτερα. Κυρίως ο Pedrosa δηλαδή, γιατί ο Marquez πραγματικά θα ήταν απορίας άξιο σε τι θα μπορούσε να βελτιωθεί. Να το πάρει με 18 νίκες σε 18 αγώνες; Ε ναι, αυτή θα ήταν μια βελτίωση.
Η επιλογή του μέρους, εκτός φυσικά της μοναδικής φυσικής ομορφιάς του, υπογραμμίζει την ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που έχουν οι ασιατικές αγορές για όλες τις κατασκευάστριες μοτοσυκλετών, ενώ έχει και το πλεονέκτημα να βρίσκεται πολύ κοντά στη Μαλαισία όπου την ερχόμενη εβδομάδα θα διεξαχθεί η πρώτη επίσημη δοκιμή της χρονιάς στη Sepang.
Δείτε το βίντεο της εκδήλωσης της Honda για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας MotoGP στο εξωτικό Μπαλί και ακούστε τους πρωταγωνιστές να προλογίζουν οι ίδιοι την αγωνιστική χρονιά που ξεκινά σε περίπου δύο μήνες στο Κατάρ…
Τεχνικά χαρακτηριστικά RC213V-2015
Κινητήρας: V4, Υ/Ψ, 4Τ, 2ΕΕΚ, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.000
Βάρος (κιλά): Κατά τους κανονισμούς της FIM
Μέγιστη ισχύς: Πάνω από 240 ίππους
Πλαίσιο: Αλουμινένιο δύο δοκών
Τροχός εμπρός (ίντσες): 16.5
Τροχός είσω (ίντσες): 16.5
Ανάρτηση Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι Ohlins
Ανάρτηση Πίσω: Pro-link, αμορτισέρ Ohlins
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 20
Mήκος (χλστ.): 2.052
Πλάτος (χλστ.): 645
Ύψος (χλστ.): 1.110
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.435
Πηγή: mototriti.gr