Αλλαγές «στα σημεία» θα δεχτεί η ιστορική πίστα της Ινδιανάπολης ενόψει της διατήρησής της στο καλεντάρι του MotoGP
Δεν θα αλλάξει η φορά της διαδρομής, θα παραμείνει «ανάποδη», δηλαδή οι αναβάτες θα κινούνται αριστερόστροφα. Η ίδια η διαδρομή όμως έχει σχεδιαστεί να παραλλαχθεί σε σημεία όπου ασκήθηκε κριτική. Με αποτέλεσμα το ολικό μήκος της να αυξηθεί κατά 38,67 μέτρα (από 4.255,805 σε 4.217,189).
Οι αλλαγές μπορούν να συμπτυχθούν σε τρεις: καταρχήν στο σύμπλεγμα στροφών Κ2-Κ3-Κ4 με σκοπό την ευκολότερη μετάβαση από και προς το θρυλικό «οβάλ». Έτσι η Κ2 είναι τώρα μια στροφή με σταθερή ακτίνα, προσφέροντας ευκολότερο μετάβαση στις Κ3 και Κ4.
Η δεύτερη επέμβαση αφορά το σύμπλεγμα των Κ7-Κ8-Κ9. Εκεί η Κ7 άνοιξε την γωνία της και από εκεί που ήταν σχεδόν ορθή, απέκτησε ένα μικρό σπάσιμο στη μέση, ώστε επίσης να διευκολύνει το πέρασμα των Κ8 και Κ9 και κατόπιν στην πίσω ευθεία της «εσωτερικής» διαδρομής.
Ως γνωστόν το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής των MotoGP είναι χαραγμένο εσωτερικά ή «infield» της ιστορικής οβάλ διαδρομής της Ινδιανάπολης.
Τέλος το τρίτο πακέτο αλλαγών αφορά τις Κ15 και Κ16. Η γωνία της Κ15 άνοιξε, διευκολύνοντας την εναλλαγή στο ρίξιμο της μοτοσυκλέτας από δεξιά σε αριστερά, ώστε η Κ16 να κάνει πιο ομαλή την πρόσβαση των αναβατών στην μπροστινή ευθεία της Οβάλ Διαδρομής.
Στα τρία αυτά σημεία είχε ασκηθεί στο παρελθόν έντονη κριτική από τους αναβάτες, καθώς είχαν προκαλέσει πολλές πτώσεις. Ελπίζεται λοιπόν ότι οι αλλαγές θα προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερο συναγωνισμό και ως εκ τούτου πλουσιότερο θέαμα στους θεατές.
Τέλος υπάρχει άλλη μία αλλαγή που αφορά την ποιότητα της ασφάλτου στην εσωτερική διαδρομή. Υπήρχαν πολλά διαφορετικά είδη ασφαλτοτάπητα, στα οποία η μοτοσυκλέτα άλλαζε συμπεριφορά, με αποτέλεσμα να μην είναι καθόλου προβλέψιμη.
Τώρα η διεύθυνση της πίστας αποφάσισε να στρώσει όλη την εσωτερική διαδρομή με έναν ενιαίας πρόσφυσης ασφαλτικού μείγματος.
Οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις αρχές Δεκεμβρίου, πράγμα που θα επιτρέψει στον νέο τάπητα να «δέσει» όλον τον χειμώνα.
Την άνοιξη η πίστα θα υποβληθεί στα πρώτα τεστ και έπειτα θα διεξαχθούν δύο αγώνες αυτοκινήτου στην εσωτερική πίστα, πριν επιστρέψει το «τσίρκο» των MotoGP.
Έτσι στην άσφαλτο θα υπάρχει και η αναγκαία «επίστρωση» λάστιχου που θα προσφέρει την αναγκαία πρόσφυση στις μοτοσυκλέτες για να κινηθούν με ασφάλεια και ταχύτητα.