Ο Marc Marquez κέρδισε το GP MotorLand Aragón στο Alcañiz, κάνοντας την 6η φετινή του νίκη και αυξάνοντας τη διαφορά του από τον 2ο της βαθμολογίας Jorge Lorenzo στους 39 βαθμούς.

Από τον 3ο, το συναθλητή του στη Honda Dani Pedrosa η διαφορά είναι χαώδης: 59 ολόκληροι βαθμοί, για 4 μόλις αγώνες που απομένουν. Αν για τον Lorenzo είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρει τον τίτλο, για τον Pedrosa είναι πλέον αδύνατον…

Μετά την εκκίνηση, φάνηκε πως θα είχαμε μια επανάληψη του αγώνα στο Misano, καθώς ο Jorge Lorenzo πέρασε αμέσως μπροστά και άνοιξε μια διαφορά μισού δευτερολέπτου μέσα στις 7 πρώτες στροφές, ενώ στο τέλος του πρώτου γύρου την είχε αυξήσει στο ένα δευτερόλεπτο.

Ο πρώτος αυτός γύρος σημαδεύτηκε από τη σύγκρουση των Michael Laverty, Danilo Petrucci και του πρωτοεμφανιζόμενου Luca Scassa. Την ίδια στιγμή ο Marquez προσπαθούσε να μειώσει την απόστασή του από τον Lorenzo, τραβώντας μαζί του και το Dani Pedrosa, ο οποίος στο δεύτερο γύρο έσπασε και το ρεκόρ αγώνα του Casey Stoner από το 2011. Ο χρόνος του Dani ήταν 1’48″565.

Στον 4ο γύρο η δυάδα του HRC έπιασε το Jorge και στον 7ο γύρο ο Pedrosa πέρασε 2ος, αφήνοντας τον μικρό 3ο. Έναν γύρο μετά όμως ο Marquez προσπάθησε να ανταποδώσει, αλλά στην Κ12 έχασε τη γραμμή του, ανοίχτηκε και χτύπησε στο πίσω μέρος της RCV του Pedrosa, καταστρέφοντας τον αισθητήρα του traction control στο πίσω λάστιχο.

Όταν λίγα μέτρα πιο κάτω ο Pedrosa άνοιξε το γκάζι, χωρίς traction control το πίσω λάστιχο τον έστειλε σε ένα επικίνδυνο highside. Μετά την πτώση ο Pedrosa εγκατέλειψε και οδηγήθηκε με φορείο στο ιατρικό κέντρο για προληπτικές εξετάσεις στο γόνατο, το γοφό και τη λεκάνη. Τελικά δεν υπέστη καμία μόνιμη βλάβη, εκτός από τους 59 βαθμούς που πλέον τον χωρίζουν από τον Marquez.

Με τη μικρή του έξοδο από την πίστα ο Marquez έχασε σχεδόν 2 δευτερόλεπτα και για λίγο φάνηκε πως ο Lorenzo μπορούσε να ανασάνει. Όμως ο μικρός έβαλε το κεφάλι κάτω, και ενώ απέμεναν 10 γύροι, έπιασε τον Jorge και τον πέρασε στην Κ12 καθαρά.

Ο Jorge παραδέχτηκε μετά ότι ο Marquez ήταν ταχύτερός του αυτήν τη φορά και ότι απλά δεν μπορούσε να τον ακολουθήσει. Στον τερματισμό ο αναβάτης της Honda απείχε 1,5 δευτερόλεπτο από εκείνον της Yamaha.

Με την εγκατάλειψη του Pedrosa άνοιξε ο δρόμος προς το βάθρο για το Valentino Rossi, που όμως χρειάστηκε να παλέψει σκληρά ως το τέλος με τον ιδιαίτερα επιθετικό και επίμονο Alvaro Bautista (Gresini Honda).

Στη μάχη τους ενεπλάκη και ο Stefan Bradl που απειλώντας διαρκώς το Bautista, «βοήθησε» το Rossi να εξασφαλίσει την 3η θέση. Οι δύο δορυφορικοί της Honda αντάλλαξαν σκληρές προσπεράσεις, πράγμα που επέτρεψε στους τελευταίους 2-3 γύρους στο Rossi να απομακρυνθεί ελάχιστα.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο Cal Crutchlow που δεν κατάφερε να βρει γρήγορο ρυθμό μετά την έξοδο που είχε στον πρώτο γύρο. Μόνος στην 7η θέση τερμάτισε ο μικρός της Yamaha Tech3, ο Bradley Smith, πολύ μπροστά από το ντουέτο της Ducati, Andrea Dovizioso και Nicky Hayden. Μία ακόμη Ducati, αυτή του Andrea Iannone (Pramac) έκλεισε τη δεκάδα.

Αποτελέσματα

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 42′ 3.459
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 42′ 4.815
3. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 42′ 16.386
4. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 42′ 17.246
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 42′ 17.432
6. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 42′ 18.121
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 42′ 34.679
8. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 42′ 44.130
9. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 42′ 56.872
10. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 42′ 58.526
11. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 43′ 1.460
12. Yonny Hernandez COL Ignite Pramac Racing (GP13) 43′ 8.972
13. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 43′ 10.048
14. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 43′ 12.133
15. Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 43′ 12.589
16. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 43′ 15.500
17. Luca Scassa ITA Cardion AB Motoracing (ART CRT) 43′ 48.611
18. Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 43′ 48.687
19. Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 43′ 49.042

Εγκατέλειψαν

Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)*
Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
Damian Cudlin AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)*
Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)*
Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT)
* Ενιαία ECU της Marelli