Για πρώτη φορά στην καριέρα τους επί WSΒΚ ο Tom Sykes και το Mahi Kawasaki ZX-10R πήραν διπλή νίκη. Και μαζί το ποθητό «Gentleman’s Set», έχοντας πετύχει τη μαγική τριπλέτα: Pole Position, ταχύτερο γύρο αγώνα και δύο νίκες στα αντίστοιχα σκέλη.
Με τους 50 βαθμούς που συγκέντρωσε ο Άγγλος από το Huddersfield πλησίασε τον Guintoli της Aprilia στους 4 βαθμούς. Σίγουρα θα ήταν πρώτος, αν ο Γάλλος δεν επεδείκνυε την χαρακτηριστική του σταθερότητα με μία τρίτη και μία δεύτερη θέση.
Ο Sykes ήταν συγκλονιστικός, οδηγώντας το Β’ Σκέλος από την εκκίνηση ως τη σημαία, χωρίς να χάσει ποτέ την πρωτοπορία.
Στην εκκίνηση έφυγε πρώτος και αποσπάστηκε αμέσως από τους υπόλοιπους, πρώτος των οποίων ήταν ο Eugene Laverty με τη γρήγορη RSV4R. Στον τέταρτο γύρο ο Sykes έκανε νέο ρεκόρ γύρου αγώνα και πλέον ήταν φανερό πως βρισκόταν «αλλού».
Ο Laverty δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει και όταν πια ο Guintoli κατάφερε να τον περάσει, ο ιπτάμενος Άγγλος είχε δημιουργήσει διαφορά 2 δευτερολέπτων. Συνέχισε με καταιγιστική οδήγηση να ανοίγει αυτή τη διαφορά ώσπου στον 23ο γύρο του τερματισμού να βρίσκεται 8 ολόκληρα δευτερόλεπτα μπροστά.
Ανάμεσα στα άλλα ρεκόρ της ημέρας, ο Sykes περνά στα κατάστιχα και σαν ο πρώτος Άγγλος διπλός νικητής στο Donington Park από το 1995 και μετά, όταν είχε κερδίσει ο Carl Fogarty in 1995. Η επιτυχία του μάλιστα είναι η πρώτη διπλή νίκη της Kawasaki στο παγκόσμιο Superbike από το 2000 και μετά, όταν ο Hitoyasu Izutsu είχε κερδίσει στο Sugo.
Πίσω του ο γάλλος πρωτοπόρος Sylvain Guintoli κατάφερε να ξεκολλήσει από την άγρια ομάδα που ακολουθούσε και έκανε έναν μοναχικό αγώνα ως τη δεύτερη θέση η οποία τον κράτησε στην κορυφή της βαθμολογίας του WSBK. Αν και ο διπλός θρίαμβος του Sykes ροκάνισε τη διαφορά τους στους 4 βαθμούς.
Αντίθετα, η μάχη για την 3η θέση κρίθηκε στο νήμα, με το Marco Melandri να φαντάζει σίγουρος στο βάθρο, όταν πέρασε το Laverty 5 γύρους πριν τον τερματισμό.
Όμως ο Ιρλανδός δεν «κατάπιε» την προσπέραση και πλήρωσε τον Ιταλό με το ίδιο νόμισμα στον προτελευταίο γύρο. Στον επόμενο ο Melandri προσπάθησε απεγνωσμένα να ξαναπεράσει αλλά έχασε τη γραμμή του στα «S» και 2 θέσεις, μένοντας 5ος πίσω και από τον Davide Guigliano.
Πίσω του ο Νο2 στην BMW, ο Chaz Davies που ολοκλήρωσε ένα σχετικά «άχρωμο» Σαββατοκύριακο στην πατρίδα του. Στην 7η θέση ο Loris Baz με το δεύτερο Ninja και αμέσως μετά ο Niccolo Canepa που έσωσε την τιμή της Panigale.
Ο Ιταλός που συμμετέχει στο βρετανικό πρωτάθλημα Superbike, έτρεξε μόνον και μόνον για να συγκεντρώσει πολύτιμα δεδομένα που χρειάζεται επειγόντως για να εξελιχτεί η Panigale, κάτι για το οποίο η Ducati πλήρωσε ευχαρίστως τα 20.000 ευρώ της συμμετοχής. Ο Carlos Checa αποφάσισε να μη τρέξει στο Β’ Σκέλος, καθώς έκρινε πως ο ώμος του επιβαρύνθηκε πολύ από τον πρωινό αγώνα.
Οι Jules Cluzel και Michel Fabrizio συμπλήρωσαν τη δεκάδα, με το Jonathan Rea να καταπέφτει στην 11η θέση (ενώ ήταν 3ος αρχικά), όταν εμφανίστηκαν πάλι τα bugs στα ηλεκτρονικά της Honda CBR 1000RR, τα οποία τον είχαν ταλαιπωρήσει και στους 2 πρώτους αγώνες.
O Leon Camier είχε μία ακόμη πτώση στους πρώτους γύρους του αγώνα (στην Goddards, τελευταία στροφή της πίστας). Σήκωσε τη μοτοσυκλέτα του και κατάφερε να ανέβει ως την 13η θέση. Βέβαια δεν ήταν και μεγάλο το κατόρθωμα όταν συμμετέχουν μόλις 16 αναβάτες, καθώς στον 18ο γύρο εγκατέλειψε και ο Ayrton Badovini (Alstare Ducati).
Αποτελέσματα Β’ Σκέλους
1. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R (23 γύροι)
2. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +8,035
3. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 +10,738
4. Davide Giugliano ITA Althea Racing RSV4 +12,257
5. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 +15,97
6. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 +16,475
7. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +27,524
8. Niccolo Canepa ITA Alstare Ducati 1199 R +30,186
9. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +30,501
10. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma RSV4 +30,885
11. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR +31,529
12. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R +46,782
13. Leon Camier GBR Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +1′ 05.509
14. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +1′ 20.789
15. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R +1′ 20.431
16. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR +1′ 20.719
Δεν τερμάτισε
17. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R (ολοκλήρωσε 17 γύρους)
Δεν ξεκίνησαν
Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R
Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR
Ρεκόρ γύρου αγώνα
Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1’28.074