Ο πρώην «πιτσιρικάς» Valentino Rossi είναι πλέον από τους πρεσβύτερους στο grid του MotoGP και προχτές γιόρτασε τα 34α γενέθλιά του. Νεότερος μόνο από τον Colin Edwards έφτασε σε ηλικία που πρέπει να πάρει αποφάσεις…
Μεγάλωσε μόνο όμως ως προς την πραγματική του ηλικία όχι όμως τη βιολογική και όσο για την ψυχολογία του ούτε λόγος. Μετά από δύο δύσκολα χρόνια με τη Ducati, ο Rossi δείχνει αναγεννημένος και ανυπόμονος όσο ποτέ για την έναρξη του πρωταθλήματος.
Με την επιστροφή του στη Yamaha ξαναθυμήθηκε αμέσως τον παλιό καλό του εαυτό και μετά από τρεις ημέρας δοκιμών στη Μαλαισία έδειξε ότι απλά… τίποτε δεν αποκλείεται για το 2013.
Μία από τις πιο κρίσιμες χρονιές στην καριέρα του θα είναι το 2013, καθώς τα περιθώρια στενεύουν χρονικά και ο ανταγωνισμός ωριμάζει «επικίνδυνα». Ο Valentino δηλώνει ότι θυμήθηκε γιατί του αρέσουν οι αγώνες, οι προκλήσεις και ο συναγωνισμός για τη νίκη.
Προετοιμασμένος όσο ποτέ, ασκείται συστηματικά και με την εμπειρία του να αντισταθμίζει την ηλικία του, στο μυαλό του υπάρχει πια –και πάλι- μόνο η κορυφή. Ο 10ος τίτλος στην καριέρα του.
Θα τα καταφέρει; Ίσως ναι, ίσως όχι, όμως μόνο και μόνο το γεγονός ότι πλανάται το σοβαρό ενδεχόμενο να πρωταγωνιστήσει και πάλι, έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον για το φετινό πρωτάθλημα.
Ενόψει των γενεθλίων του ας θυμηθούμε κάποιες χαρακτηριστικές στιγμές από τη θυελλώδη καριέρα του…
Όταν κέρδισε τον πρώτο του τίτλο, στα 125 κ.εκ., το 1997. Το μεγάλο σόου ξεκινούσε.
Το 2008 στο βάθρο της Laguna Seca μερικά λεπτά μετά την «προσπέραση του αιώνα» επί του Stoner που έκτοτε ξίνιζε μόλις τον έβλεπε.
Στη Laguna Seca ξανά, το 2010 επιστρέφοντας στο βάθρο μετά τον μεγάλο του τραυματισμό στο πόδι, απ’ όπου ουσιαστικά δεν σήκωσε κεφάλι μέχρι σήμερα
«Ας ξυπνήσω και να ‘ναι όνειρο» για τα 2 χρόνια με τη Ducati.
Συγκρατημένα ενθουσιασμένος, πετάει από τη χαρά του αλλά προσπαθεί να μην το δείξει. Μετά τις πρώτες δοκιμές της χρονιάς και τους χρόνους 3άδας που πέτυχε με το «καλημέρα».
Στο Assen το 2009 γιόρτασε την 100ή νίκη του σε Grand Prix.
Από τις πιο δυνατές στιγμές στην καριέρα του: η νίκη στον πρώτο του αγώνα με την Yamaha, 2004, Phakisa Freeway, Ν. Αφρική.
Την σκηνή ασπασμού επανέλαβε μετά τον τελευταίο «αποχαιρετιστήριο» αγώνα με τη Yamaha, στη Valencia το 2010
Και το 2013 επιστρέφει στη Yamaha έτοιμος να «θυμηθούνε τα παλιά». Μια δεκαετία μετά το πρώτο τους εκείνο ξεκίνημα…