Δεύτερη νέα έκδοση πάνω στη βάση του California 1400, το Audace, δηλαδή η «Τόλμη», διαθέτει μπόλικη muscle bike «κακία», στρογγυλό προβολέα και πιο λιτή, πολεμική εμφάνιση απ’ ό,τι το ρετρό Eldorado.
Στρογγυλός, και σχετικά μικρός ο προβολέας του Audace, δίνει αμέσως διαφορετική εμφάνιση στη συγκεκριμένη έκδοση. Κι αν το Eldorado διέθετε καλύμματα σε πιρούνι και αμορτισέρ, εδώ λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ απουσιάζει και το χρώμιο. Αντίθετα, τα βλέμματα τραβάει το carbon φτερό μπροστά, οι ζάντες με τα πολλά λεπτά μπράτσα, αντίθετα από τις ακτινωτές του Eldorado, και το μονόσελο! Μοναχικές απολαύσεις.
Η Guzzi αναφέρει πως όλα τα εκτεθειμένα μεταλλικά τμήματα της μοτοσικλέτας είναι μαύρα «σαν τη νύχτα». Αφήνοντας την ποίηση των marketeer κατά μέρος, περνάμε στις εξατμίσεις, που είναι κοντές σε σχέση με το Eldorado, μαύρες, με sport εμφάνιση, ενώ καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro4.
Η Moto Guzzi αναφέρει πως έχουν δεχθεί νέα μελέτη ροής αερίων, για αυξημένη απόδοση στις ψηλές στροφές. Ελαφρύτερη δείχνει η μοτοσικλέτα και από το πλάι, με μαρσπιέ μικρότερου όγκου, τοποθετημένα πιο μπροστά απ’ ό,τι στο Eldorado.
Όμορφες, μινιμαλιστικές κόκκινες λεπτομέρειες βρίσκουμε στην κόκκινη ραφή της σέλας, αλλά και στα λογότυπα Moto Guzzi στις ζάντες.
Οι μικροί καθρέπτες είναι ένα ακόμη less is more εξάρτημα του Audace. Το τιμόνι είναι ίσιο και κοντό (drag handlebar), για το νέο ρόλο της μοτοσικλέτας. Πλάκα έχουν τα πίσω αμορτισέρ, που διαθέτουν ξεχωριστά δοχεία αερίου, όχι όμως πάνω τους (piggyback), αλλά τοποθετημένα οριζόντια, λίγο πιο μπροστά.
Με λίγα λόγια, το Audace είναι η «κακή» έκδοση, για τους λάτρεις των muscle cruisers σε αντίθεση με το αρκετά πιο ρετρό (νέο-ρετρό πείτε καλύτερα) Eldorado.
Πηγή: mototriti.gr