Η ναυαρχίδα της ανανεωμένης γκάμας της Peugeot Scooters, το νέο τρίροδο scooter Metropolis 400i φιλοδοξεί να αποτελέσει πρότυπο μετακίνησης σε μια τεχνολογικά προηγμένη, αλλά και απαιτητική μητρόπολη.

Το νέο Metropolis 400i είναι ο καρπός της συνεργασίας μεταξύ της Peugeot Scooters και της Automobiles Peugeot, συμπυκνώνοντας την τεχνογνωσία της εταιρείας και συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός αυτοκινήτου με αυτά ενός scooter.

Η επιλογή και ο συνδυασμός των υλικών, η ποιότητα κατασκευής και το λεπτοδουλεμένο φινίρισμα αποκαλύπτουν ένα όχημα κατασκευασμένο με υψηλά standards.

Το Metropolis είναι το πρώτο από τη γκάμα των Peugeot Scooters που εξοπλίζεται με το νέο κινητήρα 400i LFE, ο οποίος έχει σχεδιαστεί από την Peugeot και κατασκευάζεται στη Γαλλία.

Με μέγιστη ισχύ 37,2 hp και ροπή 38,1 Nm, γίνεται ένας από τους ισχυρότερους κινητήρες 400cc στην αγορά. Η τεχνολογία LFE (Low Friction Efficiency), μειώνει τις τριβές και βελτιώνει το χρονισμό και τη χαρτογράφηση του ψεκασμού.

Το Metropolis 400i επιτυγχάνει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 l/100 km- Μεικτός κύκλος) και μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2 (86,6 g/kg). Σε συνδυασμό με την αυξημένη χωρητικότητα καυσίμου (13,5 λίτρα) και την ελεγχόμενη κατανάλωση με τη βοήθεια της αντίστοιχης ένδειξης στον πίνακα οργάνων, εξασφαλίζει αυτονομία καυσίμου για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα.

Οι επιδόσεις του Metropolis συνδυάζονται από ένα ισχυρό πλαίσιο που συνοδεύεται από συνδυασμένο σύστημα πέδησης SBC (Syncro Braking Concept). Με τη χρήση της αριστερής μανέτας ή του ποδόφρενου, ενεργοποιούνται ταυτόχρονα τα δύο εμπρόσθια και το πίσω δισκόφρενο.

Σε στάση του οχήματος, το κλείδωμα της κλίσης των τροχών (Anti-tilting), διασφαλίζει ότι δεν χρειάζεται ο αναβάτης να τοποθετήσει τα πόδια του στο έδαφος. Τέλος, η στάθμευση του οχήματος γίνεται πιο εύκολη χάρη στο ηλεκτρικό χειρόφρενο, μια εφαρμογή προερχόμενη από την αυτοκινητιστική τεχνολογία.

Μια ακόμη καινοτομία που προέρχεται από τον κόσμο των αυτοκινήτων είναι οι ανιχνευτές πίεσης ελαστικών. Σε περίπτωση απώλειας πίεσης, εμφανίζεται ένδειξη στον πίνακα οργάνων που πληροφορεί τον αναβάτη ποιος τροχός παρουσιάζει πρόβλημα.

Το νέο Metropolis 400i εξοπλίζεται με φώτα DRL (Daytime Running Light), μια σειρά από 5 δέσμες LED που ανάβουν τη μέρα (βάσει αισθητήρα), για αυξημένη ορατότητα του scooter.

Ο αναβάτης από την πλευρά του έχει διευρυμένο οπτικό πεδίο, χάρη στους ασφαιρικούς καθρέφτες που εξαλείφουν τις νεκρές γωνίες.

Στον τομέα των αναρτήσεων, το νέο Metropolis 400i καινοτομεί με την εφαρμογή mono-shock εμπρόσθιας υδραυλικής ανάρτησης, με ανεξάρτητη κλίση του κάθε τροχού. Η προερχόμενη από τα αυτοκίνητα τεχνολογία του εμπρόσθιου άξονα, χαμηλώνει το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει εύκολες εναλλαγές κλίσεων στο όχημα.

Η χρήση αλουμινένιων εξαρτημάτων συμβάλλει επίσης σ’ αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντας περισσότερη ακαμψία και μειώνοντας το μη-αναρτώμενο βάρος.

Τα πράγματα απλοποιούνται για τον οδηγό του Metropolis 400i με τη χρήση Smart Key. Τοποθετώντας το αναγνωρίσιμο σε ακτίνα 1,5 μέτρου ηλεκτρονικό κλειδί στην τσέπη, το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο αναβάτης για να θέσει να σε λειτουργία το όχημα είναι να πατήσει το κουμπί έναρξης στο ταμπλό.

Η άνετη θέση και η μελετημένη εργονομία του οχήματος, υπόσχονται ευκολία στη χρήση. Στην άνεση συνεισφέρουν το χαμηλό ύψος σέλας, η επίπεδη ποδιά, με επαρκή χώρο για τα πόδια, το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι πλάτης και τα πτυσσόμενα φαρδιά μαρσπιέ.

Με την ίδια στόχευση, το ύψος του ανεμοθώρακα μπορεί να ρυθμιστεί (σε εύρος 140mm) με μια απλή κίνηση, προκειμένου να προσαρμοστεί στο ύψος του κάθε αναβάτη.

Εκτός από τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, το Metropolis διαθέτει πορτ-μπαγκάζ στο πίσω μέρος που χωράει ένα full face κράνος. Επιπλέον δυνατότητες για την τοποθέτηση αντικειμένων παρέχονται από την επίπεδη ποδιά και δυο ντουλαπάκια στο μπροστά μέρος.