Δεν ξαφνιάζει κανέναν η είδηση, αφού τί πιο λογικό να συμβεί μετά την παρουσίαση του Monster 1200, από ένα μοντέλο στη μεσαία κατηγορία που τώρα έχει μεταφερθεί στα 800 κυβικά.
Ήδη βέβαια ο κινητήρας υπάρχει. Είναι ο Testastretta 11ο με τα 821 κυβικά που φορούν τα Hypermotard και Hypestrada και προφανώς θα αναλάβει να κινήσει και το νέο μοντέλο των Monster.
H κατακόκκινη μοτοσυκλέτα αποτελεί εύρημα της ιστοσελίδας BikeSocial, την οποία διαχειρίζεται η Bennetts (bennetts.co.uk) μια βρετανική ασφαλιστική εταιρεία. Οπτικά η μοτοσυκλέτα είναι ίδια με την 1200, με ειδοποιό διαφορά το ψαλίδι.
Ενώ η 1200 φορά μονόμπρατσο, η 821 φορά ένα συμβατικό ογκώδες αλουμινένιο ψαλίδι που δείχνει ικανό να χειριστεί πολύ περισσότερους ίππους από του κινητήρα. Πόσοι θα είναι αυτοί; Άγνωστο, αλλά όχι πολλοί λιγότεροι από 110 (τόσους αποδίδει στο Hyper’ και ’Strada).
Πιθανότατα o εξοπλισμός θα περιλαμβάνει ABS και κάποια έκδοση του Traction Control της Ducati σε ένα ανάλογα προσαρμοσμένο «Safety Pack».
Πολιτική των Ιταλών είναι να παρουσιάζουν τα μοντέλα τους στις μεγάλες εκθέσεις όπως της Κολωνίας (Intermot) και του Μιλάνου (EICMA). Ωστόσο στην ιστοσελίδα της Bennetts θεωρούν βέβαιο ότι το νέο μεσαίο Monster θα εμφανιστεί κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι, λόγω του ότι η εικονιζόμενη μοτοσυκλέτα φαίνεται απολύτως έτοιμη να περάσει σύντομα στην παραγωγή.
Άλλωστε δεν θα θέλουν στην Ducati να χαθεί κι άλλος χρόνος από την εμπλοκή του στην κατηγορία που αναδεικνύεται ως η πλέον ανταγωνιστική της εποχής, αυτή των 800 κ.εκ. Μετά την εμφάνιση του Yamaha MT09 αλλά και του MV Agusta Rivale 800 η κατηγορία των Triumph Speed Triple και Kawasaki Ζ 800 αναζωπυρώθηκε για τα καλά.