To PCX 125 είναι το best seller της ευρωπαϊκής αγοράς εδώ και δύο χρόνια. Για το 2014 το καλοφτιαγμένο scooter της Honda αναβαθμίζεται με επιμέρους επεμβάσεις, που το κάνουν πιο πρακτικό, οικονομικό, μοντέρνο και ανταγωνιστικό.
Διατηρώντας τον περιορισμένο όγκο που του επιτρέπει να ξεγλιστράει ανάμεσα στα αυτοκίνητα στους πηγμένους αστικούς δρόμους, δέχεται κάποιες αισθητικές αλλά και μηχανικές βελτιώσεις που απλά αυξάνουν τη λειτουργικότητά του.
Έτσι όλα τα φώτα και τα φλας λειτουργούν πλέον με λυχνίες LED αντί των συμβατικών. Αυτό σημαίνει μικρότερες απαιτήσεις ρεύματος από τον κινητήρα και άρα καλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση του τελευταίου.
Προστέθηκε επίσης ένας διακόπτης αλάρμ, ένα ρολόι στον κεντρικό πίνακα και παροχή ρεύματος 12AC στο αριστερό ντουλαπάκι του ταμπλό, που τώρα είναι μεγαλύτερο, χωρώντας ένα κουτάκι αναψυκτικού ή ένα μικρό μπουκάλι νερού.
Η άρθρωση της σέλας φέρει τώρα ελατήριο, ώστε να μένει όρθια όταν ανοίγει, ενώ αφαιρέθηκε το μαξιλαράκι μέσης του συνεπιβάτη, προσφέροντας περισσότερο χώρο πίσω.
Ο κινητήρας που ήταν ήδη σχεδιασμένος ώστε να έχει μειωμένες τριβές, έχει στον τομέα αυτό εξελιχθεί ακόμη περισσότερο, χάρη στις προσπάθειες της ομάδας μηχανικών υπό τον Large Project Leader Takafumi Yamaguchi, τον άνθρωπο που ήταν υπεύθυνος και για τα νέα Transalp, Varadero και FMX.
Η Honda δηλώνει βελτιωμένη κατανάλωση, που αποτυπώνεται με κατανάλωση 2,11 λτ/100 χλμ στον τυποποιημένο κύκλο πόλης. Αυτή η απίστευτη επίδοση σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (τώρα χωρά 8 λίτρα έναντι 5,9 στο προηγούμενο μοντέλο), υπονοεί μια αυτονομία 375 χιλιομέτρων!
Και αυτό χωρίς τη χρήση του συστήματος Idle Stop WMTC που έγινε πιο έξυπνο και πλέον πριν ενεργοποιηθεί διαβάζει τη φόρτιση της μπαταρίας. Αν είναι χαμηλότερη από ένα όριο, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα για να μην τη στραγγίξει από ρεύμα.
Το σύστημα WMTC που σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια είναι ενσωματωμένο στον επαγωγικό ηλεκτροκινητήρα ACG που αφενός φορτίζει τη μπαταρία και παράγει ρεύμα, αφετέρου δε λειτουργεί ως μίζα.
Το μοτέρ αυτό είναι προσαρμοσμένο στην άκρη του στροφάλου, εξαλείφοντας την αναγκαιότητα της μίζας και των γραναζιών που αναπόφευκτα μεσολαβούσαν, μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας.
Οι βασικές διαστάσεις, μεταξόνιο 1.315 χιλ., γωνία κάστερ 25 χιλ., και βάρος 130 κιλά, παρέμειναν ίδιες. Παραμένει φυσικά και το πολύ χρήσιμο CBS -συνδυασμένη λειτουργία του εμπρός και του πίσω – στα φρένα.