Στον απόηχο της παρουσίασης της εξωτικής Ducati 1199 Superleggera έκανε την παρθενική της εμφάνιση και η «μικρή» Panigale 899.
Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια η Ducati έσπασε την «ομερτά» στη χρήση μονόμπρατσων ψαλιδιών. Η μικρή Panigale έχει τελικά 899 κ.εκ. και διπλό συμβατικό ψαλίδι σε μια προσπάθεια συγκράτησης του κόστους και την είσοδο σε χαμηλότερης οικονομικής δυνατότητας κοινό. Παραμένει ωστόσο εξίσου εντυπωσιακή και στο λευκό χρώμα που παραδοσιακά συνοδεύει τις μικρότερες αδελφές των εκάστοτε superbike στη γκάμα της κόκκινης εταιρείας.
Τη παράσταση ωστόσο έκλεψε η πληθωρική 1199 Panigale Superleggera, η ακριβότερη και πλέον εξωτική Ducati που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή. Φορτωμένη με όλη την τεχνογνωσία των Ιταλών και την εμπειρία τους από τα MotoGP διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στην πιο σύγχρονη εφαρμογή τους. Μια σύνθεση που θα γευτούν «μόλις» 500 τυχεροί όσο και εύποροι ιδιοκτήτες σε όλο τον κόσμο.
Ταυτόχρονα έκανε την εμφάνισή της η πρώτη υγρόψυκτη Monster με κινητήρα 1200 κ.εκ, που αποδίδει 135 ίππους. Στερείται «πλήρους» πλαισίου, ακολουθώντας την λογική των Panigale όπου ο κινητήρας αποτελεί τον κύριο κορμού του, ενώ στα ηλεκτρονικά του περιλαμβάνονται ABS τριών σταδίων, traction control και δυνατότητα επιλογής προγράμματος απόδοσης.