Το ότι η BMW πήρε ένα «πλευρό» του S1000RR και έπλασε ένα streetfighter δεν αποτελεί μυστικό. Ήδη έχουν κυκλοφορήσει «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες του νέου μοντέλου, ωστόσο οι εικόνες δεν ήταν και τόσο σαφείς.
Τώρα το asphaltandrubber εξασφάλισε καινούργιο οπτικό υλικό που παρότι εξίσου καμουφλαρισμένο δίνει κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις προθέσεις των Τζέρμανς για τις φθινοπωρινές εκθέσεις.
Φωτογραφημένο ανφάς και προφίλ, το γυμνό δείχνει να βρίσκεται κοντά στη φάση της παραγωγής, με τις περισσότερες λεπτομέρειες καθορισμένες και με πλήρη εξοπλισμό τον οποίο δεν καταφέρνει να κρύψει το έθνικ καμουφλάζ.
Το σύνολο μάσκας-φώτων μοιάζει να έχει την τελική μορφή του, με δύο ανισομεγέθη λοξά μάτια και από πάνω ως σμιχτά φρύδια δύο ενωμένες εισαγωγές αέρα σε V. Η μάσκα κινείται στην αισθητική του Tuono, αλλά είναι πιο άγρια κυρίως χάρη στους ασύμμετρους προβολείς.
Η λοξομάτα εισαγωγή αέρα υποδηλώνει πιθανώς την ύπαρξη συστήματος Ram Air προς το φιλτροκούτι. Είναι άγνωστο αν η μάσκα θα συνοδεύει ως στάνταρ τη μοτοσυκλέτα.
Επίσης διακρίνονται στα κέντρα των τροχών επαφές-μαγνητάκια, μαρτυρώντας την ύπαρξη ABS ή/και όλων των άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, τα οποία έχει εξελίξει η BMW ως εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας.
Από το πλάι μπορούμε να διακρίνουμε ότι η μοτοσυκλέτα διατηρεί πολλά από τα εξαρτήματα της S1000RR, και φορά παρόμοια εξάτμιση. Σημαίνει αυτό ότι ο κινητήρας θα είναι ίδιος με του superbike; Σίγουρα αλλαγές θα υπάρχουν στο κιβώτιο, το κόκκινο θα είναι ορισμένο χαμηλότερα –όμως ακόμη κι αν έχει μείον 20 ίππους, η streetfighter θα είναι κτηνώδης.
Η τάση των κατασκευαστών είναι να ευνουχίζουν ή κατ’ άλλους να «ορθολογικοποιούν» τις εκδόσεις streetfighte ή naked που προέρχονται από κάποιο μοντέλο superbike. Όμως η BMW έχει δείξει να αδιαφορεί ή και να αμφισβητεί προκλητικά πολλές από τις τάσεις, ιδίως αυτές που προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου επικρατεί ακραία -κάποιες φορές- πολιτική ορθότητα. Όταν παρουσιάσρτηκε η S1000RR με τους 193 ίππους, έμοιαζε με έναν σαρωτικό «Γκοντζίλα» και θα θέλαμε να δούμε κάτι παρόμοιο τώρα.
Αλλά βέβαια είναι δύσκολο να φανταστούμε χρήση για μια μοτοσυκλέτα με πάνω από 160 ίππους, με τον αναβάτη να κάνει μονόζυγο από το τιμόνι, όρθιος και χωρίς κάλυψη αέρα.
‘Ελα όμως που μετράει πολύ και το «φαίνεσθαι»…