Φυσικά όταν αναφερόμαστε σε βασικές εκδόσεις κατασκευαστριών σαν την Ariel, μην πάει ο νους σας σε τίποτα commuter, με βασικό εξοπλισμό, οικονομική λειτουργία και πρακτικότητα… εδώ μιλάμε για άλλα κόλπα. Η Ariel έχει το δικό της χώρο στο πάνθεον της μοτοσικλετιστικής ιστορίας αλλά η αναγέννηση της από τη λήθη του παρελθόντος,  δεν ήρθε μέσα από τους δύο τροχούς. Στη νέα της εποχή η Ariel έγινε γνωστή για το Atom, ένα δωρικού τύπου Kit Car, που όπως αποδείχθηκε ξεφτίλιζε για πλάκα  υπεραυτοκίνητα  πολύ γνωστών οίκων, στις πίστες αλλά και έξω από αυτές. Μετά από την επιτυχία του Atom, θέλοντας να διατηρήσει τους δεσμούς με το παρελθόν της, η Ariel παρουσίασε το Ace, μια μοτοσικλέτα με τον κινητήρα και την αξονάτη μετάδοση του VFR 1200. Επειδή αυτό ως πληροφορία μπορεί να ακούγεται πολύ πεζό και η Ariel ήθελε κάτι που να ανοίγει στόματα, αποφάσισε λοιπόν να κατασκευάσει ένα από τα πιο εξεζητημένα πλαίσια που έχουν υπάρξει ποτέ: Από ένα μασίφ κομμάτι πανάκριβου κράματος αλουμινίου, μετά από 70 ώρες ζόρικης μηχανολογικής κοπής, προκύπτει ένα χωροδικτύωμα, του οποίου το φινίρισμα γίνεται στο χέρι.  Οκ, αυτό είναι εντυπωσιακό! Με βάση αυτό το πλαίσιο -και τον V4 της Honda όπως αναφέραμε- η Ariel δίνει τη δυνατότητα στους υποψήφιους πελάτες  να διαμορφώσουν τη δική τους Ace  βάση του προσωπικού τους γούστου, επιλέγοντας από μια γκάμα περιφερειακών, αξεσουάρ και δευτερευόντων δομικών στοιχείων,  που ανήκουν σε τρεις κατηγορίες: ακριβά, πολύ ακριβά και πανάκριβα. Ενδεικτικά αναφέρουμε, πως στη λίστα αυτή συμπεριλαμβάνεται  ακόμα και τύπoυ Hossack μπροστινό, κατασκευής Ariel φυσικά. Οι τιμές των Ace είναι λοιπόν αυτό  που υποψιάζεται κανείς: πολύ υψηλές, οπότε προφανώς σκεπτόμενη τους οικονομικά ασθενέστερους η Ariel, παρουσίασε μια νέα έκδοση του μοντέλου, διατηρώντας το απίστευτο πλαίσιο και τον V4 της Honda  αλλά «ρίχνοντας» κάπως τον πήχη στα περιφερειακά, τα οποία είναι standard πλέον και προέρχονται κυρίως από τον «δότη» του κινητήρα, το VFR 1200. Το αποτέλεσμα είναι μια βασική Ace, η οποία μπορεί να γίνει δική σας με 23.997 αγγλικές λίρες ή για να το καταλάβουμε καλύτερα το μέγεθος της «ευκαιρίας», με 33.287 ευρώ! bike02 bike03 Πηγή: mototriti.gr