Με την παρουσία του στην EICMA, ο Όμιλος Piaggio εδραίωσε τη θέση του ως ο κορυφαίος όμιλος κατασκευής δικύκλων στην Ιταλία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, ο Όμιλος είχε πουλήσει 490.400 οχήματα σε όλο τον κόσμο (εκ των οποίων 410.000 δίτροχα), σημειώνοντας την υψηλότερη επίδοση στην ιστορία του, με κύκλο εργασιών 1.626,9 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 70,9 εκατ. ευρώ. Τους πρώτους μήνες του 2022, ο Όμιλος Piaggio επιβεβαίωσε και εδραίωσε την ηγετική του θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των σκούτερ, με μερίδιο 23,5%. Παράλληλα, ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του στην αγορά σκούτερ της Βόρειας Αμερικής, με το μερίδιό του να φτάνει στο 34,9%.
Οι πωλήσεις σκούτερ του Ομίλου αυξήθηκαν σε διψήφιο ποσοστό σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως λόγω της μάρκας Vespa, η οποία κατέγραψε διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών, καθώς και όγκο πωλήσεων που αποτελεί ρεκόρ για την περίοδο. Σημαντική συνεισφορά στην αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων είχαν και τα σκούτερ Aprilia.
Η πορεία τω μοτοσυκλετών ήταν επίσης εξαιρετικά θετική. Τόσο η Aprilia, όσο και η Moto Guzzi κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, με περισσότερες πωληθείσες μονάδες και υψηλότερα κέρδη από ποτέ, εν μέρει χάρη στη σημαντική δημοτικότητα των νέων μοντέλων Aprilia 660 (RS, Tuono και Tuareg), αλλά και των Moto Guzzi V7 και V85 TT.
Τα εμβληματικά εμπορικά σήματα του Ομίλου Piaggio ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση ενός μεταβαλλόμενου κόσμου, παρουσιάζοντας μια ευρεία σειρά οχημάτων που μπορούν να καλύψουν οποιεσδήποτε ανάγκες μετακίνησης.
Για το 2023, το Piaggio Group παρουσίασε στην EICMA μια σειρά νέων μοντέλων από όλες τις μάρκες του:
– Aprilia RS 660 Extrema
– Aprilia ELECTRICa Project
– Moto Guzzi V100 Mandello
– Moto Guzzi V9 Bobber Special Edition
– Moto Guzzi V7 Stone Special Edition
– Piaggio 1 MY23
– Vespa Gts
– Vespa Gtv
– Vespa Primavera Color Vibe
– Vespa 946 10° Anniversario
ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ ΤΟΥ PIAGGIO GROUP ΣΤΗΝ EICMA 2022
Aprilia RS 660 Extrema
Η πιο σπορ και ελαφριά έκδοση της σειράς RS 660. Χάρη στον αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό της, η RS 660 Extrema εκπλήσσει με το συνολικό της βάρος που δεν ξεπερνά τα 166 κιλά και ανεβάζει τον πήχη σε ό,τι αφορά την αναλογία βάρους προς ισχύ (η οποία φτάνει στα 100 HP, που αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία της μοτοσυκλέτας).
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται μια νέα, ελαφρύτερη street-legal εξάτμιση της SC Project με τελικό από ανθρακόνημα, το οποίο έχει τοποθετηθεί στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας (όχι πλέον κάτω από τον κινητήρα). Στη συνολική μείωση του βάρους συμβάλλουν επίσης, το μπροστινό φτερό και η νέας σχεδίασης καρίνα. Και τα δύο εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας ανθρακόνημα.
Οι σπορ καταβολές της RS 660 Extrema τονίζονται επίσης, από το μονόσελο (η σέλα του συνεπιβάτη παρέχεται μαζί με τη μοτοσυκλέτα). Εκτός από τα βασικά ηλεκτρονικά της RS 660 (τα οποία περιλαμβάνουν έλεγχο πρόσφυσης, cornering ABS, φρένο κινητήρα, χάρτες κινητήρα και έλεγχο ανύψωσης του εμπρός τροχού, με όλα τα συστήματα να είναι ρυθμιζόμενα), η RS 660 Extrema διαθέτει επίσης, λογισμικό που επιτρέπει την αναστροφή της λειτουργίας του συστήματος γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει ότι το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να διαμορφωθεί εντελώς αυτόνομα, για χρήση στον δρόμο ή την πίστα, χωρίς να αντικατασταθεί κανένα εξάρτημά του. Είναι ένα ιδανικά σχεδιασμένο σύστημα για γρήγορη και άμεση προσαρμογή στις ανάγκες των track days.
Aprilia ELECTRICa Project
Το ELECTRICa Project αντιπροσωπεύει το όραμα της Aprilia για τη μετακίνηση των νεαρών αναβατών στο προσεχές μέλλον. Είναι ένα παράθυρο που ανοίγει η Aprilia προς το αύριο, με πειραματισμούς και καινοτομίες που εγγυώνται απόλυτη διασκέδαση στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, σε οποιοδήποτε περιβάλλον και χωρίς συμβιβασμούς. Το ELECTRICa Project είναι μια νέα ιδέα, ένα ελαφρύ όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων, που υπόσχεται μέγιστη ελευθερία και απόλαυση στην οδήγηση, ακόμη και στις πόλεις του μέλλοντος. Η διασκέδαση και η ελευθερία είναι εξασφαλισμένες, παραμένοντας η βασική αρχή για την κατασκευή όλων των οχημάτων που παράγει η Aprilia, το κατ’ εξοχήν εργοστάσιο κατασκευής σπορ μοτοσυκλετών. Η ELECTRICa αξιοποιεί όλη την τεχνογνωσία που διαθέτει ο Όμιλος Piaggio (στον οποίο ανήκει η Aprilia). Ο Όμιλος δραστηριοποιείται στην εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων από το 1975, έχοντας εισαγάγει μια μεγάλη σειρά οχημάτων στο πέρασμα του χρόνου, όπως είναι το MP3 Hybrid, το πρώτο υβριδικό σκούτερ στον κόσμο. Η εμφάνιση δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τη μάρκα της μοτοσυκλέτας. Ειδικά στο μπροστινό μέρος, η μοντέρνα ερμηνεία του τριπλού προβολέα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα Aprilia, τονίζει τις σπορ, δυναμικές γραμμές της μοτοσυκλέτας. Η προσβασιμότητα και η ευκολία εξασφαλίζονται από τις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό ύψος της σέλας, αλλά και από το μικρό συνολικό βάρος. Οι μανέτες για τα δύο φρένα στο τιμόνι, ενισχύουν την άνεση και διευκολύνουν τους αναβάτες σκούτερ να κάνουν την μετάβασή τους σε αυτή τη μοτοσυκλέτα.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και συνδυάζεται με αλυσίδα μετάδοσης κίνησης. Το keyless σύστημα και η οθόνη οργάνων LCD φέρνουν την τεχνολογία και την πρακτικότητα σε πρώτο πλάνο, ενώ τα ενεργητικά ηλεκτρονικά βοηθήματα ενισχύουν την ασφάλεια στην οδήγηση. Σε αυτό το πεδίο, η Aprilia έχει υπάρξει πρωτοπόρος και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί μεταξύ των κατασκευαστών από όλο τον κόσμο.
Moto Guzzi V100 Mandello
Η Moto Guzzi V100 Mandello ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Moto Guzzi. Είναι μια μοτοσυκλέτα που αρνείται να ενταχθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, συνδυάζοντας την ευελιξία στις στροφές με την έμφυτη ταξιδιωτική κλίση που έχει κάθε μοντέλο της Moto Guzzi. Ένα μοντέλο που ανοίγει μια πόρτα προς το μέλλον της μάρκας, χάρη στις πρωτοποριακές τεχνικές και αεροδυναμικές λύσεις που το χαρακτηρίζουν. Στη V100 Mandello η καινοτομία ξεκινά από τη σχεδίαση, η οποία αξιοποιεί όπως πάντα, τον ασύγκριτης αισθητικής 2-κύλινδρο κινητήρα ως βασικό της στοιχείο. Η μοτοσυκλέτα αποτελεί σταθμό για την ιστορία του εργοστασίου που έχει εισάγει εξαιρετικά σημαντικές, τεχνολογικές καινοτομίες. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που προσφέρει προσαρμοζόμενη αεροδυναμική και η πρώτη Moto Guzzi που έχει εξοπλιστεί με προηγμένες ηλεκτρονικές λύσεις όπως είναι η αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων, το cornering ABS, η ημι-ενεργή ανάρτηση και το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, τα οποία είναι απλώς ορισμένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της. Είναι επίσης, η πρώτη Moto Guzzi που εφοδιάζεται με τον “compact block” κινητήρα με τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Η παράδοση συνεχίζεται με την αρχιτεκτονική του εγκάρσιου V 90° δικύλινδρου κινητήρα, η οποία εγγυάται μοναδική απόδοση της ροπής και τον ασύγκριτο ήχο Moto Guzzi. Ωστόσο, είναι ένας ολοκαίνουριος κινητήρας που προσφέρει αναμφισβήτητα εξαιρετικές επιδόσεις. Η μέγιστη ισχύς των 115 HP αποδίδεται στις 8.700 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 105 Nm στις 6.750 σ.α.λ., με το 82% της, να είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ. και τον κόφτη να έχει ρυθμιστεί ψηλά στις 9.500 σ.α.λ. Ο σπορ χαρακτήρας υποστηρίζεται και από την ευέλικτη αρχιτεκτονική του πλαισίου, όπου οι ταξιδιωτικές δυνατότητες ενισχύονται από την άνεση που προσφέρουν η μεγάλη σέλα και η ενεργητική, ξεκούραστη θέση οδήγησης. Η τεχνολογία της Moto Guzzi συνέβαλε στην αύξηση της άνεσης και της προστασίας από τον αέρα, χάρη στον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα και την εφαρμογή (για πρώτη φορά στον κόσμο) προσαρμοζόμενης αεροδυναμικής, η οποία ρυθμίζει αυτόματα τη θέση των αεροδυναμικών πτερυγίων που έχουν τοποθετηθεί στις πλευρές του ρεζερβουάρ, ανάλογα με την ταχύτητα και το επιλεγμένο Riding Mode. Το κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων περιλαμβάνει ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire, το οποίο παρέχει ακρίβεια στον έλεγχο της απόδοσης και της κατανάλωσης καυσίμου. Περιλαμβάνει επίσης, προηγμένη μονάδα ECU 11MP Marelli, αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων για αποτελεσματική διαχείριση των ηλεκτρονικών ελέγχων, cruise control και cornering ABS, το οποίο εξασφαλίζει ενεργητική ασφάλεια κατά το φρενάρισμα εντός στροφής. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τέσσερα Riding Mode: Touring, Sport, Rain και Road, καθένα από τα οποία διαχειρίζεται 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις του κινητήρα, 4 επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης, 2 επίπεδα φρένου του κινητήρα και βαθμονόμηση των ημι-ενεργών αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0 (στην έκδοση που τις διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό της), οι οποίες προσαρμόζονται αυτόματα, λεπτό προς λεπτό και ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις οδικές συνθήκες, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σε κάθε περίσταση.
Moto Guzzi V7 Stone Special Edition
Η V7 είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και κορυφαίες σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες Moto Guzzi. Αυθεντική και με εξαιρετικά έντονο χαρακτήρα, είναι μία μοτοσυκλέτα που εκφράζει ιδανικά την κλασική, ιταλική σχεδίαση. Η V7 Stone Special Edition είναι μια ολοκαίνουρια έκδοση της V7 Stone με εξαιρετικά δυναμικό χαρακτήρα. Η μοτοσυκλέτα απομακρύνεται από τα τυπικά ματ χρώματα της Stone, που είναι η πιο σύγχρονη έκδοση της οικογένειας V7. Το νέο σπέσιαλ χρώμα Shining Black συνδυάζεται με μοναδικά γραφικά και κόκκινες λεπτομέρειες στο ρεζερβουάρ που θυμίζουν τα στυλιστικά στοιχεία των πιο σπορ μοντέλων της Moto Guzzi. Ο σπορ χαρακτήρας τονίζεται από τα κόκκινα ελατήρια των αμορτισέρ και από την αντίθεση που προσφέρουν οι κόκκινες ραφές της σέλας, η οποία είναι ειδική για αυτή την έκδοση. Η πλακέτα στα καβαλέτα του τιμονιού τονίζει την αποκλειστικότητα της μοτοσυκλέτας. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης, καθρέπτες στα αντίβαρα του τιμονιού και μαύρη τάπα ρεζερβουάρ από μαύρο, ανοδιωμένο αλουμίνιο billet. Τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά επεκτείνονται και στον 2-κύλινδρο κινητήρα Moto Guzzi 850 κ.εκ., με τα καπάκια κυλινδροκεφαλών σε ολοκαίνουργιο χρώμα γραφίτη και τα καλύμματα των μπεκ από μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο.
Η δυναμική εμφάνιση ενισχύεται περαιτέρω από την εξάτμιση Arrow με τελικά Moto Guzzi. Χάρη σε αυτή την εξάτμιση, ενισχύονται οι επιδόσεις της Moto Guzzi V7 Stone Special Edition, με τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει από τα 48 στα 49 kW (66,5 HP) στις 6.700 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή να ανεβαίνει από τα 73 στα 75 Nm στις 4.900 σ.α.λ.
Moto Guzzi V9 Bobber Special Edition
Αυτή είναι η σπέσιαλ έκδοση της V9 Bobber, του sport custom μοντέλου Moto Guzzi που δημιούργησε την κατηγορία bobber μεσαίου κυβισμού. Χαρακτηρίζεται από την κατάμαυρη εμφάνιση και τα φαρδιά ελαστικά, τα οποία εξασφαλίζουν τέλεια πρόσφυση και θυμίζουν τα ελαστικά των μοτοσυκλετών που συμμετείχαν σε Dirt Track αγώνες στις Η.Π.Α., μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο εξοπλισμός της V9 Bobber Special Edition είναι ένα πραγματικό custom σύνολο που συναρπάζει. Εν αρχή είναι η σπέσιαλ εργοστασιακή διχρωμία μαύρου και γκρι χρώματος που αναδεικνύει το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας (το οποίο διαθέτει τάπα από αλουμίνιο billet) και εκτείνεται στα πλαϊνά καπάκια αλουμινίου. Οι καθρέπτες που έχουν τοποθετηθεί στα αντίβαρα του τιμονιού, σε συνδυασμό με τα προστατευτικά του πιρουνιού και το κοντό μπροστινό φτερό ολοκληρώνουν την εικόνα και υπογραμμίζουν την υψηλή ποιότητα της μοτοσυκλέτας. Ο ασύγκριτος ήχος του 2-κύλινδρου κινητήρα 850 κ.εκ. της Moto Guzzi αναβλύζει από την slip-on εξάτμιση, η οποία καλύπτει τις προδιαγραφές για οδήγηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Η εμφάνιση της εξάτμισης ενισχύεται από το μαύρο χρώμα, το κάτω μέρος από αλουμίνιο και τα επιθετικά τελικά με τη λοξή εξαγωγή.
Piaggio 1 MY23
Το Piaggio 1 συνδυάζει τα κορυφαία χαρακτηριστικά του νεότερου ηλεκτρικού σκούτερ – ευελιξία και χαμηλό βάρος που διευκολύνουν την αστική μετακίνηση – με την ποιότητα και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζουν όλα τα σκούτερ της Piaggio. Τον τομέα της ασφάλειας ενισχύουν το στιβαρό πλαίσιο και οι εξαιρετικά ρυθμισμένες αναρτήσεις που συμβάλουν επίσης, στην ελκυστική εμφάνιση, την άνεση και την εξαιρετική συμπεριφορά του σκούτερ. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται έγχρωμη οθόνη οργάνων, φωτισμός full LED και keyless σύστημα. Το Piaggio 1 είναι το μόνο e-scooter στην κατηγορία του, με μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος jet.
Χάρη στις σημαντικές αλλαγές που έγιναν, ο ηλεκτροκινητήρας που έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό των μοντέλων Piaggio 1, παρέχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, οι οποίες μεταφράζονται σε ταχύτερη και ευκολότερη οδήγηση στο αστικό οδικό δίκτυο όπου κυριαρχούν οι συχνές στάσεις και εκκινήσεις, καθώς και οι πολλές ανηφόρες. Η έκδοση Piaggio 1 περιορίζεται στην τελική ταχύτητα των 45 χλμ./ώρα, αλλά πλέον επωφελείται από σχεδόν διπλάσια μέγιστη ισχύ που φτάνει στα 2.3 kW. Η έκδοση Piaggio 1 Active φτάνει στα 3 kW μέγιστης ισχύος. Το αποτέλεσμα είναι σημαντική βελτίωση της επιτάχυνσης, η οποία αυξάνεται κατά 14% στο Piaggio 1 και σχεδόν κατά 12% στο Piaggio 1 Active. Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία έχει τοποθετηθεί κάτω από τη σέλα και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και να μεταφερθεί για φόρτιση στο σπίτι ή το γραφείο.
Vespa Gts
Η Vespa GTS έχει εξελιχθεί στο πιο αγαπημένο δίκυκλο στον κόσμο, καθώς ακολουθεί τη θρυλική φιλοσοφία “Vespone”, με το όνομα αυτό, να έχει δοθεί στις Vespa με μεγαλύτερο, ατσάλινο σασί. Στις Vespa που προσφέρουν κομψή μετακίνηση στην πόλη, αλλά και τη δυνατότητα για χαλαρά ή και περιπετειώδη ταξίδια, χάρη στους ολοένα και πιο αποδοτικούς κινητήρες τους. Η στυλιστική εξέλιξη της GTS είναι εμφανής, με τη μαγική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και μοντέρνου στυλ να έχει διατηρηθεί στις γραμμές της. Ακόμη και η πιο μικρή λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή και συμβάλει στην αύξηση της ποιότητας σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Η χαρακτηριστική “γραβάτα” του εμπρός μέρους της ποδιάς είναι νέας σχεδίασης, Το ίδιο ισχύει και για τα μεταλλικά, πλευρικά προφίλ, τα οποία είναι διαθέσιμα σε διάφορα φινιρίσματα. Όλα τα φώτα του οχήματος είναι LED. Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος, με νέα πλευρικά καλύμματα, νέα βάση πινακίδας αριθμού κυκλοφορίας και νέου σχήματος φώτα. Νέας σχεδίασης είναι και οι καθρέπτες και το τιμόνι που πλέον είναι πιο φαρδύ και πιο εργονομικό. Ολοκαίνουρια είναι και τα συστήματα ηλεκτρικού ελέγχου, με keyless σύστημα και νέα όργανα να περιλαμβάνουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες. Η σέλα είναι επίσης νέα, πιο άνετη και σχεδιασμένη για πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Σε ό,τι αφορά την άνεση, η νέα Vespa Gts κάνει ένα τολμηρό βήμα προς τα εμπρός, χάρη στη νέα μπροστινή ανάρτηση που προσφέρει καλύτερο χειρισμό και μέγιστη απορρόφηση κραδασμών. Το ακόμη πιο αποδοτικό και ισχυρό σύστημα πέδησης είναι επίσης νέας σχεδίασης, ενώ το σύστημα ABS και ο έλεγχος πρόσφυσης διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος. Στη σειρά περιλαμβάνονται τέσσερις εκδόσεις, οι οποίες διαφέρουν σε εξοπλισμό και χρώματα (συνολικά 14 διαθέσιμα χρώματα). Η νέα Vespa Gts διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα: ο 300 hpe αποδίδει 24 ίππους και είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε Vespa παραγωγής, ενώ ο i-get 125 διαθέτει σύστημα Start & Stop και συνδυάζει εξαιρετική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Vespa Gtv
Χρησιμοποιώντας τη Vespa Gts ως βάση, η Vespa Gtv ξεχωρίζει από την επαναστατική της εμφάνιση. Διατηρεί τα θρυλικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη Vespa από τη γέννησή της και τα συνδυάζει με ένα εξαιρετικά σύγχρονο τεχνολογικό πακέτο εξοπλισμού και ολοκαίνουρια σπορ φινιρίσματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό μείγμα παράδοσης, μοντέρνας αισθητικής, κλασικού στυλ και δυναμισμού. Ο χαρακτηριστικός χαμηλός προβολέας είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων διατηρεί το κλασικό στρογγυλό σχήμα του, αλλά είναι πλήρως ψηφιακός και επωφελείται από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το προαιρετικό σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA. Τα όργανα συνδέονται με το τιμόνι μέσω ενός βραχίονα και περιβάλλονται από μια επιθετική μάσκα με σαφή σπορ εμφάνιση. Στο κέντρο της ποδιάς, η χαρακτηριστική “γραβάτα” έχει πλευρικές σχισμές σπορ εμφάνισης και συνδυάζεται με πορτοκαλί διακοσμητικά στοιχεία. Οι τροχοί διαθέτουν 5 μπράτσα και είναι νέας σχεδίασης, ενώ το μαύρο χρώμα τους συνδυάζεται τέλεια με πορτοκαλί γραφικό. Ένα ακόμη μοναδικό χαρακτηριστικό της Vespa Gtv είναι η αγωνιστικής εμφάνισης δίχρωμη σέλα. Στο πίσω μέρος της μπορεί να τοποθετηθεί ένα έτοιμο προς εγκατάσταση σκληρό κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο στα χρώματα του οχήματος. Αυτό το κάλυμμα θυμίζει τα κλασικά αγωνιστικά καλύμματα της Vespa, είναι διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα.
Vespa Primavera Color Vibe
Η νέα Vespa Primavera Color Vibe, αποδίδει φόρο τιμής στον πολύχρωμο και ξέγνοιαστο κόσμο της Vespa. Χαρακτηρίζεται από τη σπέσιαλ διχρωμία της, η οποία είναι διαθέσιμη σε Arancio Impulsivo και Bianco Innocente και συνδυάζεται με δάπεδο σε χρώμα Ottanio, μια τολμηρή και άκρως εντυπωσιακή απόχρωση του τιρκουάζ. Αυτή η απόχρωση δημιουργεί μια πρωτότυπη αντίθεση και τονίζεται από μαύρες λωρίδες που διατρέχουν όλο το όχημα, από το εμπρός μέρος της ποδιάς μέχρι τα πλευρικά πάνελ. Οι διακοσμήσεις της κλασικής “γραβάτας” στην ποδιά είναι επίσης σε χρώμα Ottanio, όπως είναι και οι αποκλειστικοί τροχοί, οι οποίοι έχουν γυαλιστερό, μεταλλικό φινίρισμα και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Vespa Primavera Color Vibe. Μια ακόμη απόδειξη της υψηλής αισθητικής που χαρακτηρίζει τη Vespa είναι η σπορ, μαύρη διακόσμηση στον προβολέα και το πίσω φως, αλλά και το προφίλ που εκτείνεται κατά μήκος της ποδιάς, το έμβλημα στο μπροστινό φτερό, το ελατήριο και το προστατευτικό της μπροστινής ανάρτησης, η χειρολαβή του συνεπιβάτη και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης. Η σέλα είναι μαύρη με ανθρακί ραφές.
Vespa 946 10° Anniversario
Δέκα χρόνια μετά τη γέννησή της, η Vespa 946 κάνει το ντεμπούτο της στην σπέσιαλ έκδοση 10° Anniversario, η οποία διατίθεται σε ένα αποκλειστικό χρώμα, που αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή του κλασικού πράσινου χρώματος της Vespa. Σύμφωνα με τον ρόλο της ως δημιουργός τάσεων, η Vespa 946 10° Anniversario έχει μια απαλή και βελούδινη απόχρωση, αλλά και μια νότα οξύτητας που την καθιστά εξαιρετικά πρωτότυπη. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η απόχρωση εμφανίστηκε ως τάση στις συλλογές μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023, στις Εβδομάδες Μόδας της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου και του Μιλάνου. Το περλέ χρώμα φαίνεται σαν παστέλ με την πρώτη ματιά, αλλά στη συνέχεια αποκτά βάθος ανάλογα με τον φωτισμό του περιβάλλοντος.