Η Harley-Davidson αποτελεί ένα από τα πλέον θρυλικά brand-names με τεράστια παράδοση και ιστορία στο χώρο των μοτοσυκλετών. Μια εταιρεία που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις επιβλητικές δίτροχες κατασκευές, τις τσόπερ, τον ανατριχιαστικό ήχο που παράγουν οι «ελεύθερες» εξατμίσεις και τους ευμεγέθεις δικύλινδρους κινητήρες.
Στο παρελθόν, ωστόσο, η εταιρεία από το Μιλγουόκι είχε επιχειρήσει να μπει σε «αχαρτογράφητα» γι’ αυτήν νερά, κατασκευάζοντας σκούτερ!
Τη δεκαετία του ’60, σε μια εποχή που τα ιταλικά σκουτεράκια είχαν γίνει μόδα με τις Vespa και Lambretta να γνωρίζουν τεράστια εμπορική επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, η Harley-Davidson αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι με υψηλές προσδοκίες και στόχους. Η δική της «απάντηση», λοιπόν, στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό ήταν το Topper, ένα διθέσιο σκούτερ που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 1959, το οποίο χρησιμοποιούσε δίχρονο αερόψυκτο κινητήρα 165 κ. εκ. που απέδιδε από 5 έως 9 hp, αναλόγως την έκδοση.
Ο κινητήρας βασίστηκε σε αυτόν της DKW που είχαν δώσει οι Γερμανοί στη Harley στο πλαίσιο πολεμικών αποζημιώσεων, με τους μηχανικούς της Harley να αυξάνουν τον κυβισμό του κατά 40 κ. εκ. (από 125 σε 165).