Έχοντας να διαχειριστεί τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Grom η Honda καταφεύγει στην πιο επιτυχημένη συνταγή, τη δημιουργία spin-offs. Πρώτη έφερε στο φως τη δική της πρόταση η Honda Ταϊλάνδης, με τη μορφή μιας φουτουριστικής supersport mini-bike.
Σαν πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο φετινό Bangkok Motor Show με την ονομασία 150SS Racer.
Ελάχιστα είναι τα τεχνικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, προφανώς γιατί το 150SS Racer δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σχεδιαστική άσκηση. Αυτό που έγινε γνωστό είναι πως ο κινητήρας είναι ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος με τα 150 κυβικά που κινεί το CBR150R ή το Grom. Οι απόψεις διίστανται και πρέπει να περιμένουμε τα στοιχεία της Honda, αν ποτέ το μικρομέγαλο φτάσει στην παραγωγή.
Οι τροχοί είναι ατσάλινοι δίσκοι επενδυμένοι με ανθρακόνημα, ένα φόντο πάνω στο οποίο αναδεικνύονται εντυπωσιακά οι μασίφ ρότορες των δισκόφρενων. Από το ίδιο κράμα μετάλλου και ανθρακονήματος είναι και τα φτερά.
Οπτικά το supersport τσέπης μοιάζει με διασταύρωση μεταξύ του Honda Grom και του Husqvarna Vitpilen. Η κολοβή ουρά και η υπερμεγέθης και υπερφιλόδοξη χοάνη της κρεμαστής εξάτμισης, το ανάγλυφο ρεζερβουάρ και τα γενναιόδωρων διαστάσεων πλαϊνά προστατευτικά του ψυγείου έλκουν επίσης τα βλέμματα και ντύνουν με μια αύρα αποκλειστικότητας το μικρομέγαλο SS.
Το τριγωνικό διαμπερές άνοιγμα κάτω από το υποπλαίσιο και τα οβάλ πιατίνια από διάφανο πλεξιγκλάς δίπλα στη σέλα δίνουν μια ελαφράδα στο σύνολο, χωρίς να ξέρουμε αν αυτή η αίσθηση ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Στην ουρά αλλά και μπροστά από τον πίνακα οργάνων βλέπουμε εγκατεστημένους δύο πανοραμικούς, γυροσκοπικούς (;) φακούς σαν κι αυτούς που υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες GP για τη ζωντανή αναμετάδοση αγωνιστικών στιγμιότυπων.
Δεν είναι γνωστό τι εξυπηρετούν, ωστόσο δεν θα ήταν παράλογο να υποθέσουμε πως θα μπορούν να συνδέονται σε μια κάμερα υψηλής ανάλυσης σαν την GoPro για την καταγραφή οδικών στιγμιοτύπων που θα μπορούσαν να ανεβαίνουν σε πραγματικό χρόνο στα κοινωνικά μέσα.
Σε κάποια άλλη μοτοσυκλέτα πάντως μια κάμερα πίσω θα μπορούσε να εξυπηρετεί, αντικαθιστώντας τους καθρέπτες, την επόπτευση του δρόμου και των επερχόμενων οχημάτων, με την εικόνα να προβάλλεται στην οθόνη των οργάνων.
Λέμε τώρα…
Θανάσης Χούντρας