Η Βικτόρια Μπέκαμ πραγματοποιεί αυτή τη στιγμή γυρίσματα για το δικό της ντοκιμαντέρ στο Netflix.

Όταν προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ του Ντέιβιντ Μπέκαμ στο Netflix, οι θαυμαστές είχαν πρόσβαση σε όλους τους τομείς της ζωή τους και έριξαν μια ματιά στην καθημερινότητα μιας από τις πιο διάσημες οικογένειες του κόσμου.

Με το ντοκιμαντέρ του Ντέιβιντ Μπέκαμ στο Netflix, το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά όχι μόνο τη γοητευτική σχέση του με τη Βικτόρια, αλλά και τη δυναμική τους ως γονείς. Η σειρά δεν κέρδισε απλώς τις καρδιές των θεατών, αλλά συνέβαλε στην ενίσχυση της αυτοκρατορίας του Ντέιβιντ στον χώρο των μέσων ενημέρωσης, της μόδας και του αθλητισμού, αποφέροντάς του πάνω από 28 εκατομμύρια λίρες σε έσοδα.

Δεν ήταν όμως μόνο ο Ντέιβιντ που είδε ώθηση από τη σειρά. Το Studio 99 Group, που δημιούργησε τη σειρά, είδε τα έσοδά του να αυξάνονται στα 15 εκατομμύρια δολάρια (11,9 εκατομμύρια λίρες), καθώς επωφελήθηκε και από την παραγωγή και την κυκλοφορία της σειράς ντοκιμαντέρ της Μπέκαμ.

Με αυτό το τεράστιο κέρδος, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το ίδιο στούντιο θα παράγει, επίσης, την επερχόμενη σειρά ντοκιμαντέρ της Βικτόρια Μπέκαμ για το Netflix, η οποία ανακοινώθηκε τον Αύγουστο.

Ενώ το brand μόδας και ομορφιάς της Βικτόρια τα πάει καλά, με τις πωλήσεις της να κάνουν άλμα κατά 52% στα 89,1 εκατομμύρια λίρες για το 2023, πιθανότατα ελπίζει ότι θα δει μια παρόμοια ένεση κερδών από την προβολή του ντοκιμαντέρ της.

Τα επιπλέον κέρδη θα ήταν σίγουρα ευπρόσδεκτα, καθώς δεν ήταν πάντα εύκολη υπόθεση για τη VB στον επιχειρηματικό κόσμο. Παρόλο που το brand της τα πηγαίνει καλά τώρα, από την έναρξη λειτουργίας της έχει συσσωρεύσει ζημίες που ξεπερνούν τα 66 εκατομμύρια λίρες.

Η ίδια μοιράστηκε τη χαρά της για την επιτυχία όταν παρέλαβε το βραβείο επιχειρηματία στα βραβεία Harper’s Bazaar’s Women of the Year Awards 2024, σημειώνοντας: «Η εταιρεία έχει περάσει τόσα πολλά τα τελευταία 17 χρόνια -σκαμπανεβάσματα, πτώσεις, αναδιαρθρώσεις… ήταν μεγάλο ταξίδι. Έτσι, τελικά, το να μπορούμε να πούμε ότι είμαστε κερδοφόροι είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανη, γιατί δεν είναι μια εύκολη βιομηχανία και γίνεται όλο και πιο δύσκολη».

Το ντοκιμαντέρ για τη Βικτόρια Μπέκαμ

Βικτόρια και Ντέιβιντ Μπέκαμ

Ενώ το ντοκιμαντέρ για τον Ντέιβιντ Μπέκαμ ανατρέχει στην ποδοσφαιρική του καριέρα από την αρχή μέχρι σήμερα, σύμφωνα με το hellomagazine.com, το ντοκιμαντέρ της Βικτόρια θα επικεντρωθεί περισσότερο στη λειτουργία της επιχείρησης μόδας και ομορφιάς της.

Το Netflix υπόσχεται να προσφέρει αποκλειστική πρόσβαση στη ζωή της Βικτόρια, φωτίζοντας την οικογένειά της και τους πιο στενούς της συνεργάτες. Το ντοκιμαντέρ θα εξερευνήσει την πορεία της στο παγκόσμιο προσκήνιο, αποκαλύπτοντας την επαγγελματική της δραστηριότητα και τις προσωπικές της στιγμές.

Η νέα σειρά φιλοδοξεί να μας φέρει πιο κοντά στο πρώην Spice Girl, καταγράφοντας την προσπάθειά της να ισορροπήσει ανάμεσα στη δυναμική επαγγελματική της σταδιοδρομία και τη ζωή με την οικογένειά της.