Tο πρόγραμμα του Alpha, το οποίο περιλαμβάνει πρωτότυπη μυθοπλασία, ψυχαγωγία και έγκυρη ενημέρωση, τον Σεπτέμβριο κατέκτησε κοινό και τερμάτισε πρώτο στους πίνακες τηλεθέασης.
Πρώτος ήταν ο Alpha τον μήνα Σεπτέμβριο με 13,9% στο σύνολο πληθυσμού και 14,1 στο δυναμικό κοινό 18-54. Ο Alpha κυριάρχησε στην μεσημεριανή, την απογευματινή και την βραδινή ζώνη με τις εκπομπές του να κόβουν πρώτες το νήμα της τηλεθέασης.
Πρώτη ήταν η Τατιάνα Στεφανίδου και το «Tlive» στο σύνολο κοινού με 12,8%. Την εκπομπή επικαιρότητας με τη σύγχρονη αισθητική και τη μοναδική ματιά της Τατιάνας Στεφανίδου, με τις δραστικές ειδήσεις, τις ζωντανές συνδέσεις, την έρευνα και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ για όσα απασχολούν την καθημερινότητά μας, παρακολούθησαν 1.082.000 τηλεθεατές έστω και για 1 λεπτό.
Σταθερή αξία, πρώτο στις επιλογές των τηλεθεατών παραμένει και φέτος το «Deal». O Χρήστος Φερεντίνος στο πιο τυχερό πλατό της ελληνικής τηλεόρασης δίνει το σύνθημα κάθε απόγευμα για να ξεκινήσει το μεγάλο «Deal» με κέρδη, αγωνία, χαρά, αστεία, ρίσκο, 60.000 ευρώ, είκοσι δύο κουτιά, αλλά και το κουτί – έκπληξη με το νούμερο 23. Για το μήνα Σεπτέμβριο ήταν στην κορυφή, με 18,5% στο σύνολο κοινού και 14,5% στο δυναμικό κοινό 18-54.
«Σασμός» που καθηλώνει
Ο έρωτας έρχεται σε κόντρα με την βεντέτα, η οποία μοιάζει να «πνίγει» τα όποια αισθήματα ανθίζουν. Η καρδιά ζητάει… «Σασμό», όμως τα χέρια θα υποταχθούν στην επιθυμία της, θα αφήσουν τα όπλα; Η πιο όμορφη, η πιο δυνατή και η ποιο σύνθετη ιστορία αγάπης έχει καθηλώσει εκατομμύρια τηλεθεατές, σημειώνοντας πρωτιές στα περισσότερα τα κοινά, με 2.270.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν την σειρά έστω και για 1 λεπτό. Ο «Σασμός», σημειώνει καθημερινά πρωτιές, σκαρφαλώνοντας στους πίνακες τηλεθέασης, με 29% στο σύνολο κοινού και 30,4% στο δυναμικό κοινό 18-44.
Επίσης, από τα 20 δημοφιλέστερα προγράμματα του μήνα σε 18-54 τις 14 θέσεις καταλαμβάνει ο «Σασμός»!
Αγαπημένες κωμωδίες
Αγαπησιάρικη διάθεση, αισιοδοξία και πολύ χιούμορ. Η νέα οικογενειακή κωμική σειρά «Άσε μας ρε μαμά», αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή, απόδειξη ότι 1.334.000 τηλεθεατές, κατά μέσο, παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό τις περιπέτειες των ηρώων με τις συγκρούσεις, τις ανατροπές, τις φιλίες και τους έρωτές τους. Η σειρά που ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 με 19,5%, συνεχίζει να μας ψυχαγωγεί και να μας διασκεδάζει.
Την έχουμε αγαπήσει, έχουμε περάσει μοναδικές στιγμές μαζί της. Η «Μουρμούρα» είναι μόνο μία κι αναντικατάστατη στις καρδιές των τηλεθεατών. Ο 9ος κύκλος της σειράς, «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» ήρθε με φόρα, με επεισόδια σούπερ και μοναδικά, με κωμικές καταστάσεις, με ανατροπές και φυσικά με πρωτιές: 19% στο σύνολο κοινού και 22,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Επίσης, 1.342.000 τηλεθεατές… «μουρμούρισαν» έστω και για 1 λεπτό!
Το «παραμύθι της σύγχρονης αγάπης», Bachelor
2.049.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό το «The Bachelor», το παραμύθι της σύγχρονης αγάπης. Το «The Bachelor», που εξερευνά τα μυστικά του έρωτα στη σύγχρονη εποχή των social media και των dating apps, σημείωσε 14% στο σύνολο κοινού και 14,9% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Πρώτος ο Νίκος Μάνεσης και η Ναταλία Γερμανού τον Σεπτέμβριο
Ψυχαγωγία ή infotainment ο Alpha έχει την πρόταση για κάθε επιλογή και οι πίνακες τηλεθέασης το αποδεικνύουν. Με πρωτιές έκλεισαν τα Σαββατοκύριακα του Σεπτέμβριου, για το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» και το «Καλύτερα δε γίνεται» , δύο εκπομπές οι οποίες αποτελούν τα σταθερά ραντεβού των τηλεθεατών.
Ο Νίκος Μάνεσης και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 20,7% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού για όλο τον Σεπτέμβριο και 18,4% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης. Για 5η συνεχόμενη χρονιά η κάμερα της εκπομπής βρίσκεται παντού και καταγράφει ό,τι αξίζει την προσοχή μας. Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο, με θεματολογία που αφορά σε όλη την Ελλάδα, με ενσυναίσθηση και αντικειμενικότητα, με διεισδυτική ματιά αλλά και τις ειδήσεις ειπωμένες… «αλλιώς», η εκπομπή έχει καταγραφεί στη συνείδηση του κοινού και μαζί της συντονίστηκαν τον Σεπτέμβριο 1.218.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο.
Είναι η αγαπημένη συνήθεια του Σαββατοκύριακου, έχει γίνει must, η Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται». Η εκπομπή τερμάτισε πρώτη με 15,6% με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού για όλο τον Σεπτέμβριο και με 15% με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54. Η Ναταλία Γερμανού με τη δύναμη της εμπειρίας, με θετική ματιά και καυστικό χιούμορ, κρατά τα ηνία της εκπομπής, την οποία είδαν 1.663.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό τον Σεπτέμβριο, κατά μέσο όρο. Με πρόσωπα που έχουν λόγο και εμφανίσεις που συζητιούνται, με θέματα πρωτότυπα και δυνατά που μας απασχολούν στην καθημερινότητά μας, με διαφορετική οπτική και προσέγγιση στην επικαιρότητα, οι τηλεθεατές μαθαίνουν πρώτοι όλα τα τηλεοπτικά παρασκήνια και παρακολουθούν σε αποκλειστικότητα, με ζωντανές συνδέσεις, όλα τα νέα που αφορούν την ελληνική showbiz. Και βεβαίως οι πιο ενδιαφέροντες και ακριβοθώρητοι καλεσμένοι θα κάθονται και φέτος στον καναπέ του «Καλύτερα δε γίνεται».