Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης στο κοινό 18-54, βρέθηκε το OPEN τη Δευτέρα 13/7 και την Τρίτη 14/7 αφήνοντας πίσω ΣΚΑΪ και Mega.
Τη Δευτέρα ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 10,5% (ΣΚΑΙ 8,5%, Mega 7,5%, EΡΤ 2,8%).
Ποια προγράμματα βρέθηκαν σε υψηλές θέσεις
Τα προγράμματα που βρέθηκαν σε υψηλές θέσεις στον πίνακα τηλεθέασης ήταν το «Καλοκαίρι #Not» που ήταν πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του με ποσοστό 19,3% στο δυναμικό κοινό και «Το Κόκκινο Ποτάμι», επίσης πρώτο στη ζώνη μετάδοσης με 19,9%.
Υψηλά ποσοστά κατέγραψε και η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» με 13,4% (μπροστά από την ενημερωτική εκπομπή Κοινωνία Ώρα Mega με 12,7%), ενώ ανοδικά κινήθηκε και το κεντρικό δελτίο, με μέσο όρο 9,8% στο δυναμικό κοινό και 10,9 στο σύνολο.
Την Τρίτη ο μέσος όρος του Open στο δυναμικό κοινό ήταν 8,8% (ΣΚΑΪ 8,3%, Mega 7,4%, EΡΤ 2,9%). Τα προγράμματα που βρέθηκαν ψηλά στον πίνακα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό ήταν η «Ώρα Ελλάδος» 12,3% (μπροστά από την Κοινωνία Ώρα Mega, 8,9%) και το «Καλοκαίρι #Not» με 14,5%, και πάλι πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του.
Το Κεντρικό Δελτίο του καναλιού κατέγραψε μέσο όρο στο σύνολο 11,3% και στο δυναμικό κοινό 8,7% (μπροστά από ΣΚΑΪ 7,9% και Mega 6,3%).
Σημαντική άνοδο μόλις τη δεύτερη ημέρα της προβολής του είχε και η νέα μεσημεριανή εκπομπή «The Booth» που σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 9,3% και 10,7 στις Γυναίκες 25-44, και φαίνεται να κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό, σε μια πολύ δύσκολη ζώνη.