Πολύ νερό πρέπει να πέσει ακόμη στο μύλο της ηλεκτρονικής ενημέρωσης προκειμένου να βρεθεί ένα μοντέλο που θα εξασφαλίζει την οικονομική ευρωστία.
Αυτό αποδεικνύει η ανακοίνωση για την παύση της πρώτης αποκλειστικά ηλεκτρονικής εφημερίδας μόνο για iPad. Ο λόγος για την «The Daily» (Η Ημερήσια) που είχε ξεκινήσει την κυκλοφορία της με πολλές υποσχέσεις το Φεβρουάριο του 2011.
Η εφημερίδα άνηκε στον όμιλο News Corp του Ρούπερτ Μέρντοχ και είχε περιγραφεί σαν ένα πρωτότυπο μοντέλο για την βιομηχανία ενημέρωσης που γνωρίζει μείωση των αναγνωστών και μετακίνησή τους προς τα ηλεκτρονικά Μέσα.
Οι αναγνώστες μπορούσαν να προμηθευτούν τη The Daily μέσω του App Store και του iTunes. Το κόστος της ήταν λιγότερο από 1 δολάριο την εβδομάδα, και 39,99 δολάρια για ένα χρόνο.
Όλα αυτά όμως ανήκουν πλέον στο παρελθόν, αφού χτες ο ισχυρός άντρας της βιομηχανίας των ΜΜΕ, Μέρντοχ ανακοίνωσε ότι θα την κλείσει στις 15 Δεκεμβρίου, λόγω έλλειψης αναγνωστών.
Το κλείσιμο της ηλεκτρονικής εφημερίδας δεν προκάλεσε έκπληξη σε ορισμένους αναλυτές. «Ενώ ήταν ιδιαίτερα παραμετροποιημένη για την πλατφόρμα [σσ. του iPad], η The Daily ήταν ένα ενημερωτικό εμπόρευμα. Δεν προσέφερε τίποτα που οι αναγνώστες δεν μπορούσαν να βρουν σε άλλες εφημερίδες», σημειώνει η Rebecca Lieb.
Η εφημερίδα υπολογίζεται ότι είχε περίπου 100.000 συνδρομητές.