Πρώτος στην κούρσα του ανταγωνισμού, τόσο κατά το α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2018–2019 όσο και τον μήνα Δεκέμβριο 2018, τερμάτισε ο Alpha.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού, το α’ τρίμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν κλείνει με θετικό πρόσημο για τον Alpha. Το τηλεοπτικό κοινό υποδέχτηκε με μεγάλο ενδιαφέρον το πρόγραμμα του καναλιού και έδειξε την προτίμησή του σε αυτό. «Με ένα δυνατό, διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό πρόγραμμα αλλά και με το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, o Alpha αναδεικνύεται ο πιο ισχυρός παίκτης.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2018-2019, ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στο σύνολο ημέρας, στο δυναμικό κοινό 18-54, με 16,1%.
Ακολούθησαν: Star με 14,3%, ΣΚΑΪ με 14%, ΑΝΤ1 με 13,6%, Mega με 8,4% (έως 27/10), OPEN με 7,2% (από 24/10), ΕΡΤ1 με 4,1%.
Κατά το ίδιο διάστημα, στη prime time – την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη – στο δυναμικό κοινό 18-54, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση με 19,2%.
Ακολούθησαν: ΣΚΑΪ με 17%, Star με 15,1%, ΑΝΤ1 με 12,5%, Mega με 7,6% (έως 27/10), OPEN με 5,5% (από 24/10), ΕΡΤ1 με 3,1%
Δεκέμβριος 2018
«Σε ό,τι αφορά στον μήνα Δεκέμβριο 2018, ο Alpha ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην prime time τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 όσο και στο σύνολο κοινού, καθώς ήταν η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού. Οι σειρές μυθοπλασίας, οι ψυχαγωγικές και ενημερωτικές του εκπομπές διέγραψαν μια δυνατή πορεία, σημειώνοντας εντυπωσιακές πρωτιές και αφήνοντας τον ανταγωνισμό αρκετές μονάδες πίσω», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Δεκέμβριο, ο Alpha ήταν στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης, στην prime time ζώνη και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 19,9% και στο σύνολο κοινού με 20,5%.
Στο σύνολο ημέρας, ο Alpha διατήρησε την 1η θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,7%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σειρές μυθοπλασίας του Alpha, οι οποίες παίζονται στην prime time, τον Δεκέμβριο ήταν #1 στο δυναμικό κοινό 18- 54 στην ζώνη προβολής τους.
Πιο συγκεκριμένα:
- «Το Σόι σου» με 24,6% ήταν 5 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (Star, GNTM)
- «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 24,6%, ήταν 9,4 μονάδες μπροστά από τον 2ο (Ant1, Η Επιστροφή)
- «Το Τατουάζ» με 22,8% ήταν 0,5 μονάδες μπροστά από τον 2ο (Star, GNTM/ ΞΤ).