Ο νέος «σταθμός» στη διαφήμιση εγκαινιάστηκε και εντυπωσιάζει, για την ανάγκη επικοινωνίας της COSMOTE TV, από τη Mindshare και την Interbus. Το νέο Digital Οutdoor στο Mετρό, σε μια πρωτοποριακή για την ελληνική διαφημιστική αγορά κίνηση, σηματοδοτεί την καινοτομία στο χώρο της Εξωτερικής Διαφήμισης στην Ελλάδα. Η Interbus, σε συνεργασία με την Mindshare παρουσιάζει ένα νέο τρόπο προβολής στα κινούμενα μέσα και συγκεκριμένα στο μετρό, εγκαινιάζοντας την προβολή διαφημιστικών βίντεο στις οθόνες συρμών τελευταίας γενιάς. Η δυναμική της κινούμενης εικόνας συνδυάζεται με τις υπόλοιπες μεθόδους προβολής (εσωτερική επικάλυψη), για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή χώρο της Out Of Home διαφήμισης. Επιβάτες έχουν ήδη αρχίσει να βλέπουν την πρωτότυπη επικοινωνία των βίντεο της COSMOTE TV σε βαγόνια του Mετρό, με την ενέργεια να υλοποιείται από την Interbus και τη ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε., ως ζητούμενο της Mindshare, στα πλαίσια της στρατηγικής για την ανάγκη επικοινωνία της καμπάνιας Rebranding της COSMOTE TV. Μένοντας πιστή στην υπόσχεση για αποτελεσματική και επιτυχή κάλυψη των επικοινωνιακών αναγκών, η Interbus φέρνει την επόμενη λέξη στη διαφήμιση, ανοίγοντας νέες δυνατότητες προβολής για τους διαφημιζόμενους.