Ο νέος «σταθμός» στη διαφήμιση εγκαινιάστηκε και εντυπωσιάζει, για την ανάγκη επικοινωνίας της COSMOTE TV, από τη Mindshare και την Interbus. Το νέο Digital Οutdoor στο Mετρό, σε μια πρωτοποριακή για την ελληνική διαφημιστική αγορά κίνηση, σηματοδοτεί την καινοτομία στο χώρο της Εξωτερικής Διαφήμισης στην Ελλάδα. Η Interbus, σε συνεργασία με την Mindshare παρουσιάζει ένα νέο τρόπο προβολής στα κινούμενα μέσα και συγκεκριμένα στο μετρό, εγκαινιάζοντας την προβολή διαφημιστικών βίντεο στις οθόνες συρμών τελευταίας γενιάς. Η δυναμική της κινούμενης εικόνας συνδυάζεται με τις υπόλοιπες μεθόδους προβολής (εσωτερική επικάλυψη), για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή χώρο της Out Of Home διαφήμισης.
Ο νέος «σταθμός» στη διαφήμιση εγκαινιάστηκε και εντυπωσίασε
Επόμενη στάση... η προβολή βίντεο στους συρμούς
