Νέες διακρίσεις περίμεναν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία στη διοργάνωση των Social Media Awards για το 2015 καθώς τόσο η Heineken όσο και η Amstel απέσπασαν σημαντικά βραβεία για τις καινοτόμες καμπάνιες που χρησιμοποίησαν ώστε να αλληλεπιδράσουν καλύτερα και περισσότερο με τους φίλους τους στα Social Media.
Η Heineken τιμήθηκε για την καμπάνια της «City Ride», με Gold βραβείο στις κατηγορίες «Corporate Communications and Public Relations» και «Best use of Twitter in a campaign». Ως μέρος της διεθνούς καμπάνιας Heineken Cities, το «City Ride» ανέλαβε να αναδείξει με έναν πρωτοποριακό τρόπο τα μυστικά της Αθήνας στους φίλους της Heineken στα Social Media. Καλώντας απλά ένα ταξί, έκανε την εμφάνιση του αναπάντεχα ένα αυτοκίνητο της Heineken που μετέφερε τους επιβάτες του σε έναν προορισμό έκπληξη στην πόλη, παρέα φυσικά με την αγαπημένη «Πράσινη»!
Για το ίδιο έργο η Heineken και η «Isobar iProspect» -που ανέπτυξε τα πρoγράμματα για λογαριασμό του brand- βραβεύθηκαν και με τα, πολύ σημαντικά, Platinum βραβεία των ενοτήτων «Best use of social media for PR» και «Twitter», τα οποία λαμβάνουν οι υποψηφιότητες εκείνες που συγκεντρώνουν την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των έργων που υποβλήθηκαν στην κάθε ενότητα.
Η Amstel κατέκτησε το βραβείο silver στην κατηγορία «Best use of social media for a consumer brand», για την καμπάνια «Amstel Harvest», που είχε στόχο την ανάδειξη της χρήσης 100% ελληνικού κριθαριού στην αγαπημένη μπίρα της Ελλάδας.