Ούτε τους τίτλους των ειδήσεων δεν είναι σε θέση να θυμούνται οι άντρες καθώς «τυφλώνονται» από την ομορφιά της παρουσιάστριας.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με νέα έρευνα όσο πιο όμορφη είναι η εκφωνήτρια ειδήσεων, τόσο λιγότερες είναι οι πληροφορίες που αποτυπώνονται στη μνήμη τους.
Το πείραμα έκαναν δύο φοιτήτριες από το Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα που βιντεοσκόπησαν την παρουσίαση δελτίου από 24χρονη εκφωνήτρια με διαφορετική όμως εμφάνιση κάθε φορά.
Στη μια εκδοχή η παρουσιάστρια φορούσε στενή μπλούζα, φούστα, κόκκινο κραγιόν και περιδέραιο. Στην άλλη εκδοχή, η μπλούζα που φορούσε ήταν πιο φαρδιά αλλά εμφανίστηκε χωρίς κραγιόν και περιδέραιο.
Στη συνέχεια οι φοιτήτριες έβαλαν τετρακόσιους τηλεθεατές, άντρες και γυναίκες να απαντήσουν σε ερωτήσεις γύρω από την εμφάνιση αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των ειδήσεων.
Το συμπέρασμα ήταν ότι στην πιο «σέξι» εκδοχή οι γυναίκες θυμόντουσαν περισσότερα από τους άντρες ενώ συνέβη το αντίστροφο με την λιγότερο «σέξι» εκδοχή.
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι άντρες όταν κατακλύζονται από εικόνες που θεωρούν αισθησιακές αδυνατούν να επεξεργαστούν σε μεγάλο βαθμό τις πληροφορίες.