Μια άκρως διαφορετική έως και απίστευτη εικόνα της Μελίνας Μερκούρη δίνει η Ροζίτα Σώκου σε συνέντευξή της, χαρακτηρίζοντάς την, αμόρφωτη, εκμεταλλεύτρια, κάκιστη ηθοποιό, πρόστυχη αλλά και… ανοργασμική.
Με το επιχείρημα ότι «είναι πολύ καλή κριτικός και πολύ αναγνωρισμένη, αλλιώς δεν θα την είχε πλάι της η Ελένη Βλάχου» η Ροζίτα Σώκου, χαρίζει στον εαυτό της την «ελευθερία» να εκτοξεύσει αυτούς τους ισχυρισμούς και διατείνεται ότι μπορεί «να μιλάει άσχημα για όποιον θέλει».
Υλοποιώντας τα λεγόμενά της αναφέρει μεταξύ άλλων για τη Μελίνα Μερκούρη ότι «τα νάζια που έκανε ήταν πρόστυχα και με έκαναν να ντρέπομαι που είναι γυναίκα», ενώ αναφερόμενη στην υποκριτική της λέει χαρακτηριστικά «ο μονόλογος της Μήδειας ήταν για να ξερνάνε οι πάπιες».
Αφού την χαρακτηρίζει «ελεεινή ηθοποιό» η οποία της είχε ορκιστεί ότι «δεν είχε τελειώσει ποτέ της ένα βιβλίο» δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην ερωτική της ζωή αναφέροντας πως «δεν ήξερε τι είναι οργασμός». Όπως ισχυρίζεται «την πρώτη νύχτα του γάμου της με τον Χαροκόπο, της έφερε μια τσόντα για να καταφέρει κάτι».
Τέλος, πάντα σύμφωνα με την Ροζίτα Σώκου και μόνο, η Μελίνα Μερκούρη εκμεταλλεύτηκε στυγνά τη χούντα για να γίνει σταρ, και μάλιστα ήταν μια από εκείνες που άσκησε κριτική στη Τζάκι Κέννεντι, η οποία δεν… εκμεταλλεύτηκε αρκούντως τον θάνατο του JFK…