Ο Έλβις Πρίσλεϊ, ο «Βασιλιάς του Ροκ εν Ρολ», άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην παγκόσμια μουσική σκηνή, αλλά η πορεία του δεν ήταν απαλλαγμένη από απογοητεύσεις και εσωτερικές συγκρούσεις.

Μετά την επιστροφή του από τον στρατό τη δεκαετία του 1960, ο Έλβις βρέθηκε παγιδευμένος σε κινηματογραφικές παραγωγές που τον περιόριζαν καλλιτεχνικά, με επιλογές που αργότερα χαρακτήρισε ως λάθη.

Η Πρισίλα Πρίσλεϊ αποκαλύπτει στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Return of the King: The Fall and Rise of Elvis Presley» τις αποφάσεις που στιγμάτισαν τη ζωή και την καριέρα του, φέρνοντας στο φως άγνωστες πτυχές της πολυτάραχης διαδρομής του «Βασιλιά».

Η Πρισίλα εμφανίζεται στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Return of the King»: Η πτώση και η άνοδος του Έλβις Πρίσλεϊ και μοιράζεται κάποιες πληροφορίες για τη δημιουργική ύφεση που αντιμετώπισε ο πρώην σύζυγός της Έλβις Πρίσλεϊ μετά την επιστροφή του από το στρατό τη δεκαετία του 1960.

Όπως αναφέρει το Hello, ο βασιλιάς του ροκ εν ρολ επέστρεψε μετά από χρόνια απουσίας από τις Ηνωμένες Πολιτείες σε μια βάση θαυμαστών που τον περίμενε και με μια νέα μελλοντική σύζυγο την Πρισίλα, αλλά παρασύρθηκε σε μια κινηματογραφική καριέρα που δεν αποδείχθηκε τόσο ικανοποιητική όσο είχε οδηγηθεί να πιστεύει.

Είχε οδηγηθεί σε χρόνια πρωταγωνιστικής συμμετοχής σε διάφορες μουσικές ρομαντικές κομεντί που δεν τον προώθησαν όπως ήλπιζε, χάρη σε ένα συμβόλαιο με τον συνταγματάρχη Τομ Πάρκερ, με την περίπλοκη σχέση τους να διερευνάται στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Return of the King»: The Fall and Rise of Elvis Presley.

Η Πρισίλα μίλησε πρόσφατα στο People για μερικές από τις αποφάσεις για τις οποίες ο πρώην σύζυγός της θα μετάνιωνε τελικά για την κινηματογραφική του καριέρα, συμπεριλαμβανομένης μιας που αφορούσε την Μπάρμπρα Στρέιζαντ.

Είναι γνωστό ότι ο Έλβις εξετάστηκε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο απέναντι από την Μπάρμπρα στο ριμέικ του «A Star is Born» το 1976 από τον θρύλο της οθόνης και τον τότε συνεργάτη και συμπαραγωγό της Τζον Πίτερς.

Ωστόσο, ενώ ο τραγουδιστής ήταν πρόθυμος να αναλάβει το ρόλο, ο συνταγματάρχης Πάρκερ τον απέρριψε και η Πρισίλα δήλωσε στο δημοσίευμα ότι ήταν μια απόφαση που έμεινε στον Έλβις.

«Η Μπάρμπαρα του είχε προσφέρει τον ρόλο», θυμήθηκε. «Ο συνταγματάρχης τον απέτρεψε λέγοντάς του: «Ω, δεν θα είναι καλό. Αυτή θα είναι υπεύθυνη, όχι εσύ. Η ταινία της, όχι η δική σου». Ο Έλβις το μετάνιωσε αυτό γιατί ένιωθε ότι θα μπορούσε να παίξει αυτόν τον ρόλο».

Σύμφωνα με τις αναφορές της εποχής και το ντοκιμαντέρ, ο συνταγματάρχης Πάρκερ ήθελε κορυφαία θέση για τον Έλβις και πολύ μεγαλύτερη τιμή, με αποτέλεσμα να αρνηθεί. Ο Neil Diamond εξετάστηκε επίσης για το ρόλο, αλλά αναγκάστηκε να τον απορρίψει λόγω υποχρεώσεων σε περιοδείες, και έτσι ο ρόλος πήγε στον Kris Kristofferson.

«Μια μέρα διάβαζε ένα σενάριο, το πέταξε στην άλλη άκρη του δωματίου και είπε: «Δεν το κάνω αυτό»», θυμάται ο φίλος του Έλβις, Jerry Schilling, στο αφιέρωμα του Netflix. «Ο Συνταγματάρχης αγαπούσε τον Έλβις και το αντίστροφο, αλλά ο Έλβις ξεπέρασε τον Συνταγματάρχη».

Η Πρισίλα πρόσθεσε ότι ο Έλβις «ήθελε να παίξει σε σπουδαίες ταινίες, όχι στις ηλίθιες ταινίες που έκανε όπως το Girls! Girls! Girls! Αυτό δεν ήταν ο Έλβις».

«Ο Συνταγματάρχης δεν τον κατάλαβε πραγματικά καθόλου», πρόσθεσε. «Αυτό ήταν δύσκολο και για τον Τζέρι και για μένα, αλλά δεν μπορούσες να πεις τίποτα στον Συνταγματάρχη. Έπρεπε απλώς να παραμείνεις σιωπηλός».

Εντωμεταξύ, η ταινία A Star is Born του 1976 αποδείχθηκε τεράστια επιτυχία (κυκλοφόρησε μόλις εννέα μήνες πριν από τον πρόωρο θάνατο του Έλβις τον Αύγουστο του 1977) και έγινε η δεύτερη ταινία με τα υψηλότερα έσοδα της χρονιάς.

Επίσης, χαρακτηριστική ήταν η χημεία μεταξύ της Μπάρμπαρα και του Κρις, ενώ απέσπασε Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού. Ήταν το τρίτο ριμέικ της ταινίας, μετά την εκδοχή του 1937 με την Τζάνετ Γκέινορ και τον Φρέντρικ Μαρτς και την εκδοχή του 1954 με την Τζούντι Γκάρλαντ και τον Τζέιμς Μέισον. Έγινε και πάλι remake το 2018 με τη Lady Gaga και τον Bradley Cooper.