Στην κάμερα της εκπομπής «Στούντιο 4» παραχώρησε συνέντευξη ο Βασίλης Τραϊφόρος και αναφέρθηκε στη σχέση του θείου του, Μίμη, με τη Σοφία Βέμπο και τον παθιασμένο έρωτά τους.
«Η γνωριμία τους ξεκίνησε από έναν τσακωμό στην όαση του Ζαππείου και η Βέμπο είχε πει ότι “δεν θέλω να τον δω ξανά στα μάτια μου, ούτε επαγγελματικά”. Βλέπει τον Μίμη, του λέει: “Έλα εδώ μικρέ. Μαθαίνω ότι γράφεις ωραία τραγούδια. Μπορείς να μου γράψεις ένα πολεμικό;”. Και πάνω στην έκσταση των ημερών και της στιγμής, της γράφει το «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά». Έτσι ξεκίνησε μια φιλία, που κατέληξε σε τρομερό έρωτα και διήρκεσε μέχρι το 1978, που έφυγε η Σοφία», ανέφερε αρχικά ο Βασίλης Τραϊφόρος στη δημοσιογράφο Φανή Πλατσατούρα.
«Πιο πολύ ήταν η άρνηση της οικογένειας της Σοφίας, που δεν ήθελε τον Μίμη. Έκανε αυτό που ήθελε, αυτό που η καρδιά της όριζε. Με δική της πρωτοβουλία τον αρραβωνιάστηκε στην Αίγυπτο και με δική της πρωτοβουλία τον παντρεύτηκε. Δεν τον ήθελαν λόγω κοινωνικής διαφοράς. Τώρα μια φτασμένη τραγουδίστρια να πάρει έναν κομπέρ; Τον ζήλευε πάρα πολύ και είχε και δίκιο», σημείωσε στη συνέχεια και πρόσθεσε: «Στα τελευταία χρόνια της ζωής της τής είχαν παραχωρήσει ένα σπίτι στο Πόρτο Χέλι. Ο κόσμος έπιανε κουβέντα στον Μίμη. Όταν έβλεπε ότι κάποια κοπέλα του μιλούσε παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο, που είχε θέσει εκείνη, είχε φτιάξει ένα καμπανάκι, το χτυπούσε και έλεγε: “Το φαγητό είναι έτοιμο”».
Η πρόταση γάμου στη Σοφία Βέμπο από ελληνοαμερικανό εφοπλιστή
«Όταν τελείωσε ο πόλεμος και είχαν αποθεωθεί, η Σοφία ζήτησε να πάει στην Αμερική να τραγουδήσει για τους Έλληνες. Ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία, που έμεινε 2,5 χρόνια. Ο Μίμης ανησυχούσε. Έμαθε από τις εφημερίδες ότι ένας ελληνοαμερικανός εφοπλιστής τη ζήτησε σε γάμο. Και της είπε: “Το Χόλυγουντ ανοίγει τις πύλες του για σένα, αρκεί να με παντρευτείς”! Ο Μίμης τρελαίνεται και η μόνη δύναμή του ήταν η πένα του. Της έγραψε το “Ας ερχόσουν για λίγο”, συγκινείται η Βέμπο και γυρνάει», διηγήθηκε στη συνέχεια ο Βασίλης Τραϊφόρος και πρόσθεσε: «Ήταν ριζοσπαστική η Βέμπο σε πολλά πράγματα! Και στη ζωή της και στον έρωτά της, ακόμη και στο θέατρο. Είχε ανέβει πολύ, ενώ ο Τραϊφόρος όχι. Αυτή ήταν μια από τις αντιθέσεις, αλλά ο έρωτας δεν κοιτάει τίποτα και χτυπάει εκεί που πρέπει».