Το Marketing Club παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο χώρο του marketing και τις αλλαγές που επιϕέρει το σχέδιο Αθηνά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αντιλαμβάνεται τις δυσάρεστες επιπτώσεις που θα έχει στο μελλοντικό στελεχιακό δυναμικό της χώρας.
Έτσι δημιούργησε μία πλατϕόρμα συλλογής υπογραϕών για να μην καταργηθούν τα τμήματα εμπορίας και διαϕήμισης (marketing) από τα τεχνολογικά ιδρύματα και να διατηρήσουν την αυτοδυναμία τους.
Με το σχέδιο Αθηνά καταργείται από τα τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας το τμήμα εμπορίας και διαϕήμισης (marketing).
Το τμήμα αυτό παρέχει εκπαίδευση με γνωστικό αντικείμενο την επιστήμη του marketing στην πιο εξειδικευμένη και πρακτική της μορϕή. Οι απόϕοιτοι του έχουν στελεχώσει τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα και έχουν αναπτύξει έντονη επιχειρηματική δράση σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η αγορά περισσότερο από ποτέ χρειάζεται στελέχη να χαράξουν στρατηγική, να αναπτύξουν την καινοτομία και να ενισχύσουν την εξωστρέϕεια. Η αγορά περισσότερο από ποτέ χρειάζεται στελέχη Marketing.
Ζητάμε από το Υπουργείο παιδείας «να διατηρηθεί η αυτοδυναμία των τμημάτων Marketing (Εμπορίας και Διαϕήμισης) στη χώρα. Η αγορά χρειάζεται περισσότερο από ποτέ στελέχη με βαθιά γνώση του marketing.
Ψηϕίστε εδώ για να δηλώσετε την υποστήριξη σας. Να μην καταργηθούν τα τμήματα marketing της Ελλάδας.
Η Ελλάδα σήμερα, περισσότερο από ποτέ χρειάζεται σπουδαίο Marketing.