Οι μαθητές των ΕΠΑΛ ήταν οι μεγάλοι χαμένοι του σχεδίου Αθηνά που οδήγησε πολλά τμήματα σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις με αποτέλεσμα να μειωθούν δραστικά και οι θέσεις που προσφέρονται για τους μαθητές της ομάδας Α που διεκδικούν την εισαγωγή τους σε σχολές των ΤΕΙ εξεταζόμενοι σε 4 μαθήματα.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από τις φετινές βάσεις εισαγωγής που σε πολλά τμήματα πήραν την ανιούσα. Πιο αναλυτικά σε 117 τμήματα σημειώθηκε άνοδος στη βάση εισαγωγής με τη μεγαλύτερη σε ποσοστό άνοδο να παρατηρείται στα τμήματα Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών όπου η βάση του παρουσίασε μεταβολή κατά 140,5%. Δεύτερο τμήμα σε ποσοστό ανόδου ήταν το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων –Τουριστικών στην Αθήνα.
Επιπλέον σημαντική άνοδος σημειώθηκε σε τμήμα Λογιστικής σε Καβάλα, Σέρρες, Καλαμάτα ενώ και στο τμήμα διοίκησης συστημάτων εφοδιασμού στη Θήβα η βάση εισαγωγής παρουσίασε ανοδική μεταβολή κατά 68,2 ποσοστιαίες μονάδες. Όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί υπάρχουν 33 τμήματα που στη γενική σειρά η βάση μεταβλήθηκε προς τα πάνω σε ποσοστό που ξεπερνά το 20%.
Τα περισσότερα τμήματα εξ αυτών ανήκουν στον κλάδο των οικονομικών επιστημών, ενώ υπάρχουν και κάποια τμήματα πληροφορικής και τοπογραφίας-πολιτικών μηχανικών.
Στη σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στη Ρόδο η άνοδος της βάσης έφθασε στο 20,7%. Από την άλλη πλευρά μόλις 34 τμήματα χαμήλωσαν τη βάση εισαγωγής τους σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου . Η μεγαλύτερη πτώση σε ποσοστό σημειώθηκε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Ηράκλειο (37,9%) και ακολούθησαν τα τμήματα Φωτογραφίας του ΤΕΙ Αθήνας (21,8% πτώση) και Τεχνολογίας Τροφίμων στην Καρδίτσα με 20,4% πτώση.
Συνολικά από τα 177 τμήματα των ΤΕΙ 117 κινήθηκαν ανοδικά, 34 μόλις πτωτικά, ενώ για 26 τμήματα δεν υπήρχαν συγκριτικά στοιχεία.
Άνοδος στη βάση εισαγωγής |
Πτώση στη βάση εισαγωγής |
Νέα τμήμα (συγχωνεύσεις κλπ) |
Σύνολο (τμήματα γενικής σειράς) |
117 |
34 |
26 |
177 |
66,10% |
19,2% |
14,,68% |
100% |
Ακολουθούν αναλυτικοί πίνακες με τα τμήματα όπου σημειώθηκε άνοδος και πτώση των βάσεων εισαγωγής.