Απάντηση στην καταγγελία γυναίκας πως δεν της επέτρεψαν να ταΐσει το παιδί της σε beach bar δίνει ο υπεύθυνος της επιχείρησης στη Χαλκιδική.
Μιλώντας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ανέφερε ότι η καταγγέλλουσα και ο σύζυγός της «παρήγγειλαν ένα φαγητό δικό μας, δεν τους άρεσε και από τη στιγμή που δεν τους άρεσε το φαγητό μας ρωτήσαμε αν θέλουν τα χρήματα πίσω ή κάτι άλλο από το κατάστημα και λέει “όχι, τα χρήματα πίσω”».
«Δίνουμε τα χρήματα πίσω στην κυρία για να μην έχουμε ούτε αυτή κάποιο πρόβλημα, ούτε και εμείς. Δεν μπορούμε να πάρουμε χρήματα για ένα προϊόν, το οποίο δεν τού αρέσει του πελάτη», είπε και συνέχισε: «Η κυρία είχε φαγητό μαζί της, το οποίο ήταν παστίτσιο, ούτε καν μακαρόνια».
Τονίζει ακόμα: «Εμείς για τα παιδιά επιτρέπουμε όλα τα φαγητά, γιατί κάποια παιδιά τρώνε κατεψυγμένα φαγητά, οπότε τούς επιτρέπουμε για τα παιδιά να έχουν τα πάντα και πολλές φορές τα φυλάμε εμείς στα δικά μας τα ψυγεία τα φαγητά τους για να μην χαλάσουν και πάθουν κάτι. Οπότε η κυρία βγάζει το φαγητό αυτό, αντί να ταΐσει το παιδί της, τάιζε την ίδια και τον άντρα της».
«Υποχρέωση του σερβιτόρου ήταν να ενημερώσει την κυρία ότι ήταν σε οργανωμένη παραλία και δεν επιτρέπουμε φαγητά για τους πελάτες. Για τα παιδιά, το ξαναλέω, επιτρέπουμε τα πάντα», λέει ο υπεύθυνος της επιχείρησης.
«Πολλές φορές κάνουμε παρατήρηση και σχεδόν όλοι συμβιβάζονται με τους κανόνες του μαγαζιού», λέει ο υπεύθυνος του beach bar και επισημαίνει: «Πηγαίνουν τα φαγητά τους στο αυτοκίνητό τους ή στα ψυγεία στο δικό μου το μαγαζί και τούς το δίνουμε πίσω».
Επίσης αναφέρει: «Η κυρία νόμιζε ότι πήγαινε σε μία ελεύθερη παραλία και μπορεί να κάνει ότι θέλει. Πληρώνουμε φόρους στο κράτος, για τις ξαπλώστρες που ξάπλωσε η κυρία, για την ομπρέλα, έχει το ίντερνετ, έχει την τουαλέτα, έχει όλες τις παροχές υπηρεσιών και νόμιζε ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Η παρατήρησή μας ήταν για το φαγητό της, όχι για το μωρό».