Τον κίνδυνο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να γίνουν «η νέα Ολυμπιακή,. ο
νέος ΟΣΕ» επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Χάρης
Τσιόκας. Τα ετήσια χρέη τους, όπως είπε, φτάνουν τα 700 εκατομμύρια ευρώ και αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να πάρουν τον (κακό) δρόμο του πρώην εθνικού αερομεταφορέα ή του καταχρεωμένου ΟΣΕ.
«Δεν μπορούμε να κάνουμε μερεμέτια», πρόσθεσε.
Υπενθυμίζεται πως χθες δεν κυκλοφόρησαν για πολλές ώρες τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ καθώς οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονταν για την μη καταβολή δεδουλευμένων.
Οι εταιρείες του δημοσίου δεν γίνεται να μην μπορούν να αντιμετωπίσουν τις υποχρεώσεις τους είχε σχολιάσει μιλώντας στο Mega ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου.