Την Coca-Cola στην Ελλάδα την αναγνωρίζεις κατευθείαν, όχι μόνο από τη μοναδική της γεύση, αλλά και από την εμβληματική της συσκευασία. Ακόμη και τα πιο θρυλικά προϊόντα όμως, χρειάζονται κάπου κάπου μία αλλαγή, ειδικά όταν πρόκειται για καλό σκοπό.
Για πρώτη φορά λοιπόν στην Ελλάδα, η αγαπημένη μας Coca-Cola, χάρη στη πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργεί την πλαστική μεμβράνη και παρουσιάζει τις νέες πολυσυσκευασίες αλουμινίου, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως!
Η νέα συσκευασία, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.
Οι πρωτοποριακές αυτές συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Η επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο τη δέσμευση της εταιρείας για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».
Στο παρακάτω infographic μπορεί να δει κανείς πιο αναλυτικά τους στόχους, τη στρατηγική και τις επιτυχίες της εταιρείας στη μείωση του πλαστικού των συσκευασιών της. Η Coca-Cola στην Ελλάδα επιθυμεί το σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών, οι οποίες μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.
Κοινή πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης με την ΑΒ Βασιλόπουλος
Προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν και να ενημερωθούν οι καταναλωτές γύρω από την ανακύκλωση, την επισκευή και την επαναχρησιμοποίηση, η Coca-Cola στην Ελλάδα συνεργάζεται με την ΑΒ Βασιλόπουλος.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι δύο εταιρείες στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν.
Μέσα από τον οδηγό οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τα σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και όλα τα κέντρα Ανακύκλωσης που μπορούν να βρουν στα καταστήματα ΑΒ. Σκοπός του οδηγού, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.
Η συνολική μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και οι δράσεις της Coca-Cola στην Ελλάδα για αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα, αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα». Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, προώθηση της κυκλικής οικονομίας, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.