Ο Όμιλος ΑΒΑΞ συνεχίζει τη δυναμική του πορεία και παρουσιάζει τα νέα υπογεγραμμένα ή προς υπογραφή έργα που θα αλλάξουν τις μετακινήσεις και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Με τα έργα αυτά, το ανεκτέλεστο του Ομίλου διαμορφώνεται σε ποσό μεγαλύτερο των 2,25 δισ. ευρώ (προ ΦΠΑ).

Ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα που αναλαμβάνει να κατασκευάσει ο Όμιλος είναι η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης. Η υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος – γνωστή και ως FlyOver – μήκους 13 περίπου χιλιομέτρων θα αποτελείται από μια ενιαία γέφυρα μήκους 4 χιλιομέτρων με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και μια ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, 9 ανισόπεδους κόμβους, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες. Με την ολοκλήρωσή του έργου ΣΔΙΤ από την Ένωση Προσώπων ΑΒΑΞ ΑΕ – Μυτιληναίος ΑΕ θα δημιουργηθεί ένας υψηλών προδιαγραφών οδικός άξονας, που θα επιτρέπει την ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού της Θεσσαλονίκης, μειώνοντας τον όγκο των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν εντός της πόλης και αναβαθμίζοντας το επίπεδο των μετακινήσεων σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία.

Αντίστοιχου μεγέθους είναι και τα έργα υποδομής της Α’ Φάσης στο Ελληνικό, το οποίο αποτελεί την μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη. Τα έργα, μεταξύ άλλων, αφορούν στην κατασκευή ενός εκτεταμένου οδικού δικτύου, στην υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος και στη δημιουργία ανισόπεδου κόμβου, καθώς και στην κατασκευή πεζόδρομων, ποδηλατοδρόμων, δικτύων κοινής ωφέλειας για την εξυπηρέτηση όλων των προγραμματιζόμενων κτιρίων. Σε αυτά περιλαμβάνονται  τα κτίρια των οικιστικών και εμπορικών αναπτύξεων, του αθλητικού συγκροτήματος, του Μητροπολιτικού Πάρκου, καθώς και των λοιπών αναπτύξεων της Α’ Φάσης του έργου. Για την εκτέλεση του Έργου, προβλέπεται η δημιουργία 700 θέσεων εργασίας. 

Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου είναι ένα ακόμα έργο που μπαίνει άμεσα στη φάση κατασκευής. Το έργο έχει χωριστεί σε τρία σκέλη και ο Όμιλος ΑΒΑΞ θα υλοποιήσει το πρώτο σκέλος του από Μιντιλόγλι έως Καραίικα, συνολικής διαδρομής 21 χλμ. Πρόκειται για ένα πολύ απαιτητικό σκέλος,  η ιδιομορφία του οποίου έγκειται στο γεγονός πως στα πρώτα 13 χλμ. θα πραγματοποιηθεί διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού με παράλληλη κυκλοφορία, όπως συνέβη και στην κατασκευή του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών. 

Όσον αφορά στα σιδηροδρομικά έργα, το σχήμα ΑΒΑΞ-ALSTOM έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, με την εγκατάσταση ενός σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη την Παρασκευή 11 Μαρτίου. Επίσης, ο Όμιλος έχει αναδειχθεί ανάδοχος στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα,  στο οποίο θα εγκατασταθεί σύστημα ηλεκτροκίνησης σε σιδηροδρομική γραμμή μήκους 81,4 χλμ., η οποία με την ολοκλήρωσή της θα αλλάξει τις σιδηροδρομικές μεταφορές στη Δυτική Θεσσαλία. 

Σε επίπεδο κτιριακών έργων, ο Όμιλος ανέλαβε την ανέγερση των νέων σχολικών κτιρίων Pinewοod και Center for Educational Excellence αλλά και την αναβάθμιση του κτιρίου Compton Hall του Κολλεγίου Ανατόλια στην Πυλαία Θεσσαλονίκης. Το έργο αυτό αποτελεί συνέχεια μιας επιτυχημένης συνεργασίας, η οποία ξεκίνησε με την κατασκευή του νέου δημοτικού σχολείου του Κολλεγίου Ανατόλια, που αναμένεται να ολοκληρωθεί φέτος μέχρι το τέλος της Άνοιξης. 

Στον τομέα των ενεργειακών έργων, σύντομα αναμένεται  η υπογραφή της σύμβασης με την ΔΕΗ για την κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου στην Δυτική Μακεδονία, ισχύος 65 MW. 

Στην κατηγορία των περιβαλλοντικών έργων, υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος συμμετέχει στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΑΒΑΞ που αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου «Λειτουργία και Συντήρηση του Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) Ψυττάλειας» για το οποίο αναμένεται σύντομα η υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Τέλος, σε συνέχεια των υπό εκτέλεση έργων στον τομέα των υποδομών φυσικού αερίου, σύντομα αναμένεται η υπογραφή των συμβάσεων με την ΔΕΔΑ για τα δίκτυα διανομής μέσης και χαμηλής πίεσης σε Καστοριά, Άργος Ορεστικό, Γρεβενά, Αγρίνιο, Πάτρα και Πύργο.   

Υπενθυμίζεται πως στα παραπάνω έργα δεν περιλαμβάνονται αυτά που ο Όμιλος ΑΒΑΞ διεκδικεί με τη συμμετοχή του είτε αυτόνομα, είτε ως μέλος κοινοπρακτικού σχήματος και για τα οποία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί το διαγωνιστικό σκέλος.