Στην Λάρισα, ο Δήμος σχεδίασε έναν υπαίθριο εκθεσιακό χώρο, προσβάσιμο από κάθε επισκέπτη, επί της οδού λεωφόρου Καραμανλή, την παλιά εθνική οδό που διασχίζει την πόλη. Ο αυτοκινητόδρομος έχει μετατραπεί σε λεωφόρο της τέχνης, που προτρέπει τους επισκέπτες σε περαιτέρω αναζητήσεις.
Μέσω του έργου πραγματοποιείται μια φιλοσοφική προσέγγιση στον τετραδιάστατο χώρο, που δεν είναι αντιληπτός από τον άνθρωπο, εξηγεί ο γλύπτης Μιλτιάδης Τζότζος. Το γλυπτό αφορά την κυκλικότητα και δη του χρόνου, που μας επιτρέπει να επιστρέψουμε στο παρελθόν. Όχι με φυσικό τρόπο, καθώς αυτό είναι αδύνατο βάση του 3ου νόμου της θερμοδυναμικής, αλλά νοητικά. Το βέλος του χρόνου κινείται προς τα εμπρός με την δυναμική που έχει από την ιστορία, την τέχνη, τα βιβλία, υλικό που θα κινητοποιήσει τις επόμενες γενεές για μεγαλύτερα επιτεύγματα.
Αναφερόμενος στο τεχνικό κομμάτι, ο κ. Τζότζος, τονίζει ότι το γλυπτό, που αποτελεί δωρεά ιδιωτών, έχει κατασκευαστεί από inox, δηλαδή ανοξείδωτο χάλυβα και υπήρξαν δυσκολίες στην τεχνική ανάλυση για να μπορεί ο εσωτερικός σκελετός να στηρίξει τα 800 κιλά βάρους του άνω γλυπτού και να στέκεται στην εξίσου βαριά μεταλλική αψίδα.
Οι διερχόμενοι από τον χώρο θα μάθουν ότι όλα ξεκίνησαν από την δουλειά του μαθηματικού Φέλιξ Κλάιν. Η γνωστή ως επιφάνεια Κλάιν, είναι μια κλειστή επιφάνεια που δεν μπορεί να ενσωματωθεί στον τρισδιάστατο Ευκλείδειο χώρο, αλλά στις τέσσερις διαστάσεις. Ένα είδος τοπολογικής πολλαπλότητας, χωρίς σημεία τομών.
Το γλυπτό μοιάζει περισσότερο με έναν ατρακτοειδή τόρο, ο οποίος όμως παραμένει σταθερός στην βάση του και δεν εκφυλίζεται σε σφαίρα, ή προσομοιάζει με έναν στερεό τόρο, ένα περιστρεφόμενο στερεό σώμα με καμπύλες δια μέσου.
Αρκετοί καλλιτέχνες έχουν συνεισφέρει στην προσπάθεια καλλωπισμού της πόλεως, όπως ο Λάζαρος Μαράβας και ο Χρήστος Παπανικολάου. Ο καλύτερος τρόπος αναδείξεως των γλυπτών στην λεωφόρο της τέχνης είναι η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου, προκειμένου να γίνει επισκέψιμος, με την έννοια να μπορούν να σταθμεύουν κάπου οι επισκέπτες και να ενημερώνονται με ειδικές πινακίδες.