Πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα γύρω από το τροχαίο δυστύχημα με τη Ferrarri την περασμένη Πέμπτη στην παραλιακή που στοίχισε τη ζωή στον 45χρονο Τζώρτζη Μονογυιό. Σύμφωνα με την τροχαία δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος, ενώ οι αρχές εκτιμούν πως στο οδόστρωμα έχουν ενδεχομένως εντοπίσει κάποια ίχνη υπερστροφής. Την ίδια στιγμή μένουν να απαντηθούν ερωτήματα που σχετίζονται τόσο με τα ελαστικά όσο και το τι συνέβη και το super car έπιασε τόσο γρήγορα φωτιά.
Ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, μιλώντας στο Mega, ανέφερε πως το δυστύχημα θυμίζει εκείνο με τον Βακάκη. «Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες με το δυστύχημα του Βακάκη πριν από δύο χρόνια. Θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες το σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά του οχήματος, η κατάστασή τους. Αυτά που είναι για πίστα δεν έχουν χάραξη. Είναι ένα όχημα με τεράστια ισχύ. Οι χειρισμοί που μπορεί να κάνει ένας οδηγός είναι να απενεργοποιήσει ορισμένα συστήματα. Δεν υπάρχει απενεργοποίηση του “κόφτη” απλά από το χρήστη, πρέπει να γίνει σε συνεργείο. Μιλάμε για συστήματα που βοηθούν το όχημα να έχει σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο», εξήγησε ο κ. Μιχαλόπουλος.
«Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών. Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει. Φεύγει εύκολα από το δρόμο γιατί έχει πάρα πολύ δύναμη. Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι», είπε ο Μιχάλης Γεωργιάδης διευθυντής του GO CAR, που έχει εμπειρία στην οδήγηση supercars.
«Περίεργο που πήρε τόσο εύκολα φωτιά»
«Το γιατί πήρε τόσο εύκολα φωτιά είναι περίεργο. Η Ferrari είχε κάνει ανάκληση κάποιων μοντέλων. Δεν ξέρουμε αν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά στην οδήγησή τους. Οι εταιρίες καλούν τους ιδιοκτήτες για να τους εκπαιδεύσουν στην ειδική χρήση αυτών των οχημάτων», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Μιχαλόπουλος, ενώ σχετικά με τη φωτιά στο όχημα τόνισε ότι «Στην περίπτωση Βακάκη είχαμε συμπίεση της δεξαμενής. Η φωτιά η συγκεκριμένη φαίνεται να συντηρείται από διαρροή καυσίμου. Ο πραγματογνώμονας θα ελέγξει το κομμάτι αυτό».